éjjel - 2004 - 2 megfelelő bejegyzés.

Mutass mindent

Jelöld be, hogy főbb mely kategóriákat akarod olvasni, vagy ha csak egyet: kattints a nevére.

mindet
Haszprus

Rám-szakadék highlights

©   Haszprus   |   12e barátok éjjel első történelem túra
Tegnap asszem olyan 20.45 körül már szunyókálhattam, rendesen lefárasztott a túra. Ahogy elnézem az ftp-met, sajna éjjel nem érkezett senkitől kép Offline gyerekek.

A talpamról leszakadt egy darab bőr és full izomláz vagyok

A Rám-szakadékban halál-közeli élményben volt részem Na jó, igazából csak rohadtul megijedtem, mert mentünk egy ilyen 15 centi széles párkányon (jobbra-balra mászhatatlan meredekségű fal), és én valahogy nem kapaszkodtam meg rendesen (nem lazulásból, csak valahogy nem jött össze), estem hátrafelé. Szerencsére éppen egy magasabb helyről jöttünk le, így a hátam mögött végtelen hosszú időnek tűnő pillanat múlva elértem végre a falat, aminek sikerült nekiessek és ott megkapaszkodjak, viszont úgy begörcsölt valami hasizmom az akció után, hogy percekig nem bírtam elmoccanni a helyemről.

Update 08:13: Ezt a sztorit most így visszaolvasva leizzadt a talpam

Update 08:50: hihetetlen, az egész túra megvolt 500 Ft-ból egy 200 Ft-os kólával együtt.

Haszprus

Lefeküdtem 21-kor. Felébredtem 2-kor, 4-kor, és…

©   Haszprus   |   álom barátok éjjel
Lefeküdtem 21-kor. Felébredtem 2-kor, 4-kor, és most 7-kor. Két álmomra tudok visszaemlékezni.

Ílom #1: valami hegyes-völgyes vidéken voltunk síelni, Gyuri, Gábor, meg én. De hó nem volt. Egyszercsak előkerült az ördög és közölte hogy illegális területen síelünk, és büntiből el kell navigálni magunkat valahova. Az ördög egyébként nem ördögnek nézett ki, hanem sima embernek, csak valamiért tudtuk róla, hogy ő az ördög. Kiderült hogy a pokolban vagyunk, ami a fent említett hegyes-völgyes vidék, szántó-vető mezőkkel, meg szőlőtermeléssel. A szőlők közötti labirintusban kellett bolyonganunk, de fogalmunk se volt hogy merre is kéne menni. Az ördög követett minket, nem szabadott hogy utólérjen, de végülis utólért és közölte hogy megfeleltünk a játéknak, Gyuri meg Gábor 4-est kapott, én meg 3-ast, de már nem emlékszem, hogy miért. Itt felébredtem.

Ílom #2: átjött Dedix, és valamit akartam neki mutatni a gépen a szobámban, de nem volt ülőhely, csak a forgószékem meg a kanapé, utóbbiról nem lehetett látni a monitort. Kérdeztem hozzak-e széket, mondta hogy ja. Mire visszaértem, benn volt egy forgószék amin ült, de én is hoztam még egyet. Aztán valahogy bekerült a szobába még egy létra is, és azon ültem. De nem tetszett a dolog, ezért vissza akartam hozni az eredeti forgószékemet, ami viszont túl nagy volt és nem fért el. Meg ilyenek. A fél álom a forgószékek cserélgetéséről szólt

Mostanság elég szarul alszom, sosem szoktam máskor felébredni éjjel, pláne nem ennyiszer.