túra - 2004 július - 11 megfelelő bejegyzés.

Mutass mindent

Jelöld be, hogy főbb mely kategóriákat akarod olvasni, vagy ha csak egyet: kattints a nevére.

Franciaország, 2003. augusztus-szeptember. Nos, tettünk egy kirándulást Monacoba is, de annak megtekintéséről inkább egy külön galéria gondoskodik, tekintve hogy a kettőből együtt nem nagyon tudtam 92 alá vinni a kiválasztott képek számát. Viszont ennek közel a felét Monaco teszi ki. Gyönyörű szép az az ország [az építészete miatt], eszetlen gazdagság, stb.

Az eredetileg itt következő monacoi képek egy külön galériában találhatók, mivel arról az egy napról 40 képet válogattam be a franciaországi utamról szóló képgalériába.

Tisza-tó 2004 július

©   Haszprus   |   barátok buli fotózás túra 12e
Tisza-tó 2004.07.16 péntek délután - 2004.07.18. vasárnap délután

Résztvevők: KK, SzZs, VG, ZGy, jómagam

Az utazás

Az érkezés

A márka (na ilyet ne vegyetek)

Puffanás a házban, berohanás, az első törött pezsgős üveg, együttérző pillantások

A hangulat

Részegen nem fogok vezetni
Azt a villogót nem szabad kitenni a kocsira

Pedig csak alkoholmentes sört ittál...!

Duma

Falu feeling

Activity

Szakadt az eső

A zaj forrása

Mire jó ez a gép ha ennyi idő vele egy fényképet elkészíteni?! (Nikon D70)

Horgászás

Dugisör

Naplemente, a Nikon Coolpix 885 szemével

Naplemente, a Nikon D70 szemével

Elindultunk a nagy semmi közepébe, de kezdett parássá válni, amikor tőlünk nem is oly' messze felcsillant egy szempár... Ideglelés

Duma

Játék a fényképezőgéppel

Party people

Punnyadás

Virsli

A székhez sem árt némi egyensúlyérzék

A nagy semmi közepén

Leszámolás a punnyadással

Eddig nem szervezgettem kirándulást vagy tábort, na jó, tavaly én foglaltam le egy szállást, ill. érdeklődtem meg, hogy milyen, de most szervezgetek. Konkrétan a mogyoródi Aquarénát néztem ki, és a hajdúszoboszlói Aquaparkot. Meglássuk többiek mit szólnak, szerintem nem fogják visszautasítani, mindkettő remek hely elvileg.

www.vendegvaro.hu rulez. Internet rulez (& power).

Ja, olvasóimtól várok javaslatokat hogy hova érdemes menni, hol van olcsó, de elfogadható szállás, ami megfelel az alábbi kritériumoknak:
  • Íramellátás, min. 1 konnektor
  • Fa/kő/egyéb különálló objektum, legalább 4 ággyal, és ilyenből egymás mellett vagy összeépítve kettő
  • Nyugis környék
  • Nem tömegnyomor
  • Tömegközlekedéssel vagy gyalog megközelíthető kirándulóhely, vagy strand
  • Maga a szállás is legyen Bp-ről tömegközlekedéssel elérhető
  • További előny ha a szálláshelyen elérhető pl. csocsó, biliárd…
Eddig a következők merültek fel: győr, sopron, székesfehérvár, mór, hollókő, miskolc, encs, szolnok, nádudvar, dombóvár, kecskemét, visegrád, nagykőrös, balatonlelle.
Erdély helyett feltehetően Tisza-tó lesz most, aztán majd valamikor lehet, hogy lesz külföld is - talán regisztrációs héten? -, bár jelen pillanatban látok egy tényezőt ami ezt kissé gátolja. Sux. Hungary sux, unalmas. Külföldet akarok már. Mégpedig nyugatot. Tökjó lenne kimenni így privát szervezésben, haverokkal.
Többek között akartam volna ma román lejt venni, de az egész váci utca környékén semmi. Pedig ha valahol, akkor ott sok pénzváltó működik A nyugatinál se volt.

A legtréfásabb dolog a román lejben, hogy egyes helyeken 0,45 Ft-ért vennének meg 100 román lejt, és ha lenne nekik, akkor 0,96-ért (!) adnák el. Persze nincs nekik se, csak álmodik a nyomor. Akárhogy is nézzük, a szokásosnál egy kicsit nagyobb az eltérés a két árfolyam között

Vettem viszont új compact flash kártyát, miután az eddigiek nagyrészétől megszabadultam egy fél éve. Visszaolvasva azt a bejegyzésemet, úgy tűnik, hogy anno úgy gondoltam, hogy majd most nyáron 512-t veszek, de azóta teljesen másként látom a szitut. Mert megfordult a fejemben, hogy nem is veszek kártyát, elmegyek Erdélybe 256-tal. Dehát azért mégiscsak 256 kevés mondjuk egy hosszabb túrára (nem ilyen 3-4 naposra, hanem a duplájára).

A kártya ára 8750 magyar királyi forint volt, bruttó. Anno 10700-ért adtam el egy ugyanilyen méretűt, és két nyár között semmiképpen se használnám, úgyhogy jó üzlet volt.

Jártam pénzintézetben is, és megérdeklődtem, mégis miféle tarifával súlytanak, ha odakünn egy bankautomata közelébe kerülök és felveszek némi mannát. Hát 4 euró + 0,1%. Hmmm, 4 euró… Hmmm… Fizetni kártyával, az ingyenes, csak éppen eléggé kérdéses hogy vajon találok-e egyáltalán olyan üzletet, ahol elfogadnak bankkártyát. Románia nem kifejezetten Nyugat.

Svájc 2002

©   Haszprus   |   fotózás külföld túra art coolpix
Svájc, 2002, 8 nap. Igazán remek időt fogtunk ki, csak az utolsó 2 napon esett, de akkorra már nem olyan tájakon jártunk, hogy zavaró lett volna. Köd se volt, csak kevés. Így készíthettem néhány pompás képet, amiből egy válogatást itten leblogolok minden különösebb kommentár nélkül.

Ennek a scriptnek köszönhetően most igen egyszerűen lehetőségem nyílik hogy egy rakás képet közzétegyek egy hozzászólásban. Annyit kell beírjak, hogy {p03-45}, valamint még egy csillagot bele (amit ide nem írhatok, mert akkor ez a kód is képekké alakulna), és máris terem egy linkekkel, képméretekkel megáldott html kód a 03-astól a 45-ös képig.

Haszprus

Nemsoká négy nap Erdély, most már tuti. A…