buli - 2006 szeptember - 3 megfelelő bejegyzés.

Mutass mindent

Jelöld be, hogy főbb mely kategóriákat akarod olvasni, vagy ha csak egyet: kattints a nevére.

Pizza-Pazza

©   Haszprus   |   barátok buli fotózás 12e art pizza pazza 350d

Olykor elég népszerűre sikerednek ezek a Pizza-Pazzák ( 5 4 3 2 1 ), mint pl. most is. 14-en bírtunk összejönni az osztályból, többek közt Kicsi, akit ezer éve nem láttam. Részben az ő hatására vettem egyébként össztelós bicót Meg is dumáltunk hétfő estére egy éjszakai Hármashatár-hegyet (vagy Normafát), vmint szept 30-ra egy újabb éjszakai túrát, aminek a helyszíne egyelőre nincs fixálva, de valszeg a Pilis (757m) lesz a befutó. Most így ebbe a magasságba belegondolva, nem vagyok egész biztos, hogy ez ideális célpont-e éjszakai túrának, de teljesítménytúrának minden bizonnyal megteszi.

Update 2006. szep. 19. 16:19: magamnak emlékeztetőül: ha megint lent leszünk, pozitív exp kompenzációval kéne lőni vagy középre súlyozott fényméréssel, a háttérben levő lámpák miatt. Majdnem az összes vakutlan kép alulexponált. (Itt utólagosan enyhén (+0,3 fé) korrigált verziók vannak.) Szintén megfontolandó vakuval lőni, ld. pl. itt, ez automata módban volt. Automata nem ajánlott, mert jpegbe lő. Az objektív által kitakart vakufény az asztalon nem olyan zavaró. A vakutlan képek fehéregyensúlyát 2200 Kelvinre állítottam. Feljebb teljesen sárgában úszik minden.

2006 nyara

©   Haszprus   |   barátok buli fotózás bringa történelem túra 12e

Nyárösszegzés, 2006. június 19-től szeptember 10-ig. A vizsgaidőszaknak ugyan csak június 30-án volt vége, de ez engem nem különösebben tartott vissza. A bringa miatt még ki lehetne bővíteni május 14-ig a táblázatot, de ehhez nincs kedvem. Szóval így telt (sorok a hetek, oszlopok a hét napjai):

Ebből a 84 napos időszakból 43 napon tekertem. Szeptember 1-től 9-ig 130 km-t mentem (5 alkalomra szétosztva), nem tudom összesen mennyi lenne a fenti időszakban, vagy mióta a bringa megvan. Nem a pincében porosodott, az biztos - ez amúgy technikailag sem lett volna lehetséges. Itt jegyezném meg, hogy a km az én esetemben bár egy érdekes adat, azonban szinte semmit sem árul el az adott tekerésről. Nincs benne szintkülönbség, és az sincs megkülönböztetve benne, hogy 20-szal tekerésztem bringaúton, aszfaltos lejtőn gurultam le 60-nal, vagy éppen egy olyan helyen mentem, ahol 20-30 centis letörések tarkítják az utat. Ezeknek a dolgoknak egyáltalán nem ugyanakkora a mókafaktoruk.

Szerintem kurvajó nyár volt egyébként, igazán tarthatna még egy darabig. Igyekszem hát kibővíteni a bringaszezont (még ha ebben az órarendem nem is fogja pártomat), utánanézek milyen őszi/téli öltözetek léteznek, és amíg hó/jég/mocsár nincs, addig járni fogom az erdőket. Nagyon bejött a bringa, azt hiszem ez messzemenően a legjobban elköltött forint.

Körtúra a Rióba

©   Haszprus   |   barátok buli

Alig értem haza a Margit-szigeti tekerésből, VDavid váratlanul egy VIK-es társaság által létrehozott buliba hívott, amiről az űrtechnikának és 'Sprinter' Lacának köszönhetően immáron kép is van Voltunk kb. nyolcan ha az amúgy pezsgőfoltos emlékeim nem csalnak, és egy körtúrát írtunk le a 4-6 vonalán (VDavidot Combinón pezsgőnyitási kísérletéről lebeszélve), Üllői, Jászai Mari tér, ott 'házibuli', Margit-híd, kitudja hányas busz, Kolosy tér, Schönherz, Ukrán, és a final destination, a Rio. Ahova ezúttal mindannyiunkat beengedtek Bent sikerült az élet értelméről társalogni írekkel/angolokkal, de erről nem tudok többet elmondani. Ja a házibuliba mielőtt bemehettünk volna, egy lakásból megfenyegettek minket, hogy ledobnak ránk valamit (virágcserép, vízbomba, etc), úgyhogy kénytelenek voltunk az erkélyek takarásába behúzódni és még azt se tudtuk hogy honnan leselkedik a titokzatos harcos Budapest roxx!