2007 - The GuNN bejegyzései - 5 megfelelő bejegyzés.

Mutass mindent

Jelöld be, hogy főbb mely kategóriákat akarod olvasni, vagy ha csak egyet: kattints a nevére. The GuNN ezekben a témákban írt:

mindet
2007

Life is sux

©   The GuNN   |   film

Az van, hogy itt figyel a gépemen a film és nem merem megnézni. Amíg nem nézem meg addig simán gondolhatom azt, hogy ez a _legjobb_ ilyen film a világon, viszont ha már megnéztem, akkor onnantól kezdve már csak 50% esélyem van rá, hogy kurvajó legyen. Vagy jó, vagy nem jó. Bazi nagy dilemma, úgy érzem kevés vagyok ehhez.

Alföldi a Nemzeti élén?

©   The GuNN   |   life színház

Az baszna be, ha egy Alföldi Róbert helyett nem lehetne jobbat találni A Nemzeti élére. Nekem személy szerint ugyan semmi bajom nincs vele, amíg a heti hetesben bohóckodik hetente egyszer és pár év gyakorlás illetve némi tapasztalat után akár még jó rendező is lehet belőle, de azért egy Nemzeti Színház élére tudjunk már találni egy súlyosabb, nagyobb jelentőségű személyiséget.

Bringázás 2007

©   The GuNN   |   bringa

Idén keveset tudtunk bringázni ezért egy barátommal elhatároztuk, hogy csinálunk egy hosszabb, nyárbúcsúztató tekerést. A táv: Budapest - Zalaegerszeg. Szombat reggel 6 óra 30 perckor indultunk innen, a Kodály Köröndről még hárman. Csabi (a képen kék-fehér szerelésben) csak Sukoróig tudott velünk jönni, neki ugyanis másnap indult a vonata Horvátországba és csak ennyire volt ideje (értsd: ő onnan visszajött egyből). Egyébként Sukorón álltunk meg először egy hosszabb (~15 perces) pihenőre majd onnan irány Siófok. Siófokra 13 órakor értünk be és egy 60 perces pihi után mentünk tovább. Szerencsére a Balatonparton végig tudtuk hozni a 35 km/órás átlagot utána viszont már jelentősen gyengültünk és lassultunk. Sármellékre érve nekem már nagyon fájt a bal térdem és az állapotom miatt is izgultam kicsit, a társam pedig pont addigra lett jobban (neki Siófok után volt nehezebb visszaülni a bringára). Ott ismét egy hosszabbat pihentünk (~30 perc) majd mentünk tovább Zalacsány felé. Sajnos közben eléggé sötét lett és hát a 7-es út nem annyira kedvez a bringásoknak a kivilágítatlan falvak között. Hiába volt onnan nevetségesen kicsi a távolság Egerszegig, addigra már fáztunk, sötét is volt és sok helyen emelkedett az út, örültünk ha a 20-as átlagot tartani tudtuk. A végén 22:45 körül értünk be Zalaegerszeg centrumába. A 16 óra 5 perc menetidőből 11 óra 50 perc volt az, amit tisztán a nyeregben, tekeréssel töltöttünk, a maradék (igen jelentős idő) pedig a kisebb-nagyobb pihenők. A vége egyébként 248,68 km lett, ami szerintem nem annyira kevés így egy napra tekintve, hogy minimális felkészüléssel vágtunk neki. Jövőre talán jobb lesz.

Zalaegerszegre egyébként bejött értünk unokatesóm, aki a közelben egy faluban lakik, nála aludtunk az utolsó képen a kosár szőlőt ő adta, nyilván nem volt nálunk lefele .

Btk. 172.§

©   The GuNN   |   life

172. § (1) Aki nem nyújt tőle elvárható segítséget sérült vagy olyan személynek, akinek az élete vagy testi épsége közvetlen veszélyben van, vétséget követ el, és két évig terjedő szabadságvesztéssel, közérdekű munkával vagy pénzbüntetéssel büntetendő.

Nem tudom, ki hogy van vele, de nekem talán megérne ennyit, ha egyszer egy ilyen motoros őrültet látnék elvágódni az éjszaka közepén miután egykeréken próbált végigrohanni az Andrássyn cirka 150-nel úgy, hogy közben a nyeregben állt (!). Szóval nem bántanám, meg semmi, odamennék hozzá, remélhetőleg addigra már dőlne belőle a vér, hangosan felnevetnék, megtapsolnám és tovább ballagnék. És nem azért mert irigy vagyok a motorjára, az életstílusára, mert ő ezt mind megteheti, hanem azért mert speciel leszarom, hogy neki milyen motorja van és hogy ő mire képes vele. Manapság már szinte minden sarkon különböző versenyek vannak, el lehet rá menni de nem hiszem, hogy a város közepén kell éjszaka mindenkit fárasztani azzal, hogy ő aztán most mennyire überbasszájba. Nem érdekel. És kész.

Ilyen van?

©   The GuNN   |   life

Ez ma előfordulhat Európában?

...szombaton reggel otthonában holtan találták az 54 éves Ny. Margitot, aki keringési rendellenességek és traumás sokk miatt hunyt el.

A nőt - az első vallomás alapján úgy tűnt - a saját lánya halálra verte.

...azonban kiderült, hogy a 32 éves lány fenyegetések és hónapok óta tartó kínzások után a szörnyű büntényt magára vállalta.

...az utóbbi évek egyik legbrutálisabb bűncselekményére derült fény.

A letartóztatott három ember hónapok óta terrorizálta és kínozta szomszédait.

...parazsat égettek Tímea mellén...

A gyerekek ugyanis állítólag maguk is részt vettek a két nő bántalmazásában, Timeát olykor a kezén keresztül ütött szegekkel rögzítették a falhoz, és többször is megszúrkálták.

...Juli, aki most különös kegyetlenséggel elkövetett emberölés gyanújával előzetes letartóztatásban ül, három gyermek anyja.

Volt, hogy a polgármesteri hivatallal szembeni parkban, sőt a hivatal kertjében tépték meg a két nőt, akik hiába rohantak be segítségért, senki nem törődött velük.