Haszprus

Budakeszi, János-hegy

©   Haszprus   |   barátok bringa budakeszi normafa

Schloddival találkoztunk az E épület előtt, fogas, Normafa, Budakeszi, megtapasztaltam hogy a Katlan U-betűjének tükrében az itt talált lejtő mennyire lájtos, aztán mivel Schloddi elégedetlenkedett az útvonallal, mondván hogy az 47 km/h-s erdei száguldásban semmi poén nincs, így mentünk még egy kört a fogassal, ezúttal arrafelé amerre ő gondolta Nagyjából az éjszakai bringatúra útját tettük meg, de jártunk új utakon is, viszont most csak egy sör volt benne és látott, így akadt olyan rész, amit tisztán nem mert bevállalni, pedig éjjel lejöttünk ott is Megint a durva dh-nál ért véget az erdei szakasz, azonban a kalandoknak nem volt vége, mert itt Schloddinak elszakadt a lánca A Szilágyi Erzsébet fasori mekiig gravity power, onnan meg elvontattam a fogas aljáig, ahol Schloddit elnyelte egy nagy fekete autó

Amúgy múltkorában az eséseim kapcsán nagyon nagyra volt magával hogy ő milyen rutinos bringás, de elmondása szerint a nagyközönség előtt reggel esett egyet aszfalton, és persze egyből én meg a rutin ugrottunk be neki

50 km/h-nál a váltóm már aszfaltos bukkanóknál sem tartja a megfelelő fogaskeréken a láncot, úgyhogy többek közt emiatt is került sor szervizre most. A lánc pedig ugrál két sebességben is. Vajon május óta elnyírtam volna egy láncot és fogaskeréksort? Rendszeresen olajozom… (Nem írtam a blogon úgyhogy most pótolom: egy-két hete a hátsó köpenyt lecseréltem, mert azt viszont kétségtelenül csontig csupaszítottam a nyáron.) Kiváncsi vagyok vajon ezt tudják-e orvosolni a szervizben alkatrészinjekció nélkül.

RSS: hozzászólások ehhez a bejegyzéshez 8 hozzászólás

Szólj hozzá Te is!

A váltó feszességén tudsz állítani, illetve a lánc ugrálása is váltóbeállítási hiba lehet, szerintem. Persze nem számoltam mennyit mentél összesen, de ha rendesen kented + tisztítottad, akkor sztem még nem offolhatott le egy új lánc, a fogsor meg 1000%, hogy nem. (én kb 1 éve megyek kenés nélkül 1 lánccal és semmi probléma ). kicsit szétnéznék a helyedben bringaszerelés ügyben, nehogy simán rádverjenek igazából nem is kellő alkatrészeket és/vagy költségeket.

Olvasgatok néha, de teljesen 0-ról kezdtem, nem találtam hardcore szerelési útmutatókat, és nincsenek közeli bringás ismerőseim, ráadásul én magam sem vagyok az a hardverközeli ember, nehéz így haladni. Ha tudsz ajánlani valami szakirodalmat (főleg online), azt megköszönöm…

Tisztítani mondjuk nem tisztítottam, abból kiindulva hogy egy csomóan még a kenést is kihagyják

Szeptemberben 375 km-t mentem, nyáron meg ennél lényegesen többet, havonta, de nem volt órám. Ha csak ennyit mentem, akkor is olyan 2000 km környékén állhatok.

Bicikliszerelés-karbantartás tutorial nekem is jól jönne.

megint csak a bikemag.hu fórumot tudom ajánlani, a világ minden biciklivel kapcsolatos dolgát megtalálni ott.

Kopás: 2000km kizárt, hogy ártson egy fogaskoszorúnak a mi szintünkön (mondjuk egy TdF-on lehet h árt ), a lánc sem hiszem h gáz lenne… Tuti h váltóbeálíltás. Gyakorlatilag a bowdenállító csavarokat kell rajta vagy a váltókarnál állítgani, röviden.

Mikor volt ez a Schloddi-fele tura? Kolcsonzos biciklivel mentel, vagy visszakaptad mar a gepet?


Látom nagy az érdeklődés service manual-ra Ha valakit érdekel, és tud angolul, annak tudok adni egy PDFes manual-t.

Nyilván érdekel (De most megyek slp)
Hozzászólásod:


Nem vagy bejelentkezve, de...

A)
hozzászólhatsz regisztrálatlanul...

B)
ha regisztrálva vagy, bejelentkezhetsz...