Haszprus

A fogyasztóvédelmi felügyelőségnek volt képe

©   Haszprus   |   life
A fogyasztóvédelmi felügyelőségnek volt képe harmadjára is visszadobni a cipő-reklamációmat, de ez még nem is durva, a durva az, hogy le se reagálták a levelem azon pontját, hogy például a kifogásolt cipőn egyszerűen másképp van a varrás, mint egy normális cipőn. Szerintük a púpok ún. járási öö nemtommik (ráncok? nemtom most hirtelen), míg a tény az, hogy eleve ilyet adtak a bótban, csak ez ott még nem tűnt nekem fel. Fasza. Esküszöm le van ott valaki fizetve, nem igaz bazzeg, hogy nem bírnak agyilag rájönni, hogy ha a szabályostól eltérő módon van varrva a cipő, akkor nyilván amiatt van szar alakja. Ráadásul azt hiszik, hogy a cipőm fél éves, holott nem, mert csak 2-3 hónapos, az első 3 hónapban egy másik cipőt hordtam, amit szintén garival kicseréltettem. Sok szar termék, minden hibás, mindennel baj van, ráadásul van képük a hibásat másik hibásra kicserélni, esküszöm direkt hibásat adtak gariban fél éve.

Ja és megjegyzem a fogyasztóvédelemnél jártam már számtech gari ügyben is. Ott se tettek szart se. Impotens banda.

RSS: hozzászólások ehhez a bejegyzéshez 2 hozzászólás

Szólj hozzá Te is!


Nem. Ready. Amely időközben "megszűnt" (ezt nem tudom biztosan, hogy kell értelmezni, mert állítólag a cég megmaradt, csak éppen a bolt bezárt, de valami okból nem lehet rajtuk számonkérni a garis javítást), és helyette az Ostrom vállalta a garis javításokat, de azon se lehetett számonkérni szart se. Nem lehetett számonkérni sem a 15 napos javítási határidőt, sem a 30 napos határidőt... Hogy arról aztán ne beszéljek hogy a szervízes faszfej mekkora tapló geci suttyó bunkó paraszt volt, úgy osztotta az okosságokat az üzletben mintha a kisöccsével beszélt volna.
Hozzászólásod:


Nem vagy bejelentkezve, de...

A)
hozzászólhatsz regisztrálatlanul...

B)
ha regisztrálva vagy, bejelentkezhetsz...