I like it, uh-huh uh-huh - Haszprus überblog

I like it, uh-huh uh-huh

©   Haszprus   |   mátrix

Ez annyira gyönyörű volt, hogy ahogy megláttam, egyből elkértem Láttam a Bp-i vasúthálózat vázlatát is, nem egyszerű Én nem rajongok az ilyen vasutas dolgokért, de ettől fülig ért a szám

Voltam bent 2,5 órát, mutogatott a vezető rendszerszervező egy xml fájlt meg a hozzá kapcsolódó tudnivalókat. Bazmeg... MÁV, 100 éves rendszer... Olyan durván szar az egész (vonatszervezés), hogy elképesztő. Újra kéne tervezni nulláról az egészet... Ne tudjátok meg mik vannak bazz... Most csak mondok egy szemléletes példát: a Budapesttől távolódó vonatok vonatszáma mindig páros, a Budapesthez közeledőké meg páratlan. Ez nyilván fasza volt 100 éve, de mostanra már pl. mi van ha van valami körvasút valahol, ami először távolodik, aztán meg közeledik? Hát az van, hogy az egyik megállónál a vonatszám (értsd: vonat id!!) megváltozik!! BAZZZ!!! Jó, most ezen szerintem itt az egyetlen ember aki tényleg elszörnyűlködik, az Tamás, de mind1 A lényeg, hogy durván kaotikus rendszert kell implementálni.


RSS: hozzászólások ehhez a bejegyzéshez 4 hozzászólás - Szólj hozzá Te is!


1) Montana
Uff. Olyan van, vagy legalábbis x éve még volt, hogy elindulok BP-ről egy adott számú vonattal, eljövök vele Tatabányáig. Ott csücsülök a vonatban fél órát, majd mikor továbbindulok Tatára, akkor az már egy másik számú vonat. Új mozdonyvezetővel, új kallerekkel, meg minden. Ilyen változásról beszélünk?
Egyébként basszus az a szörnyű, hogy annyira centralizált a vasúthálózat, hogy egy ilyen rendszer (kifelé páros, befelé páratlan) egyáltalán működhet. Mi újság a megmaradt szárnyvonalakkal? A mutatóba arra járó napi két vonatnak milyen száma van?
És a győri ábrán miért vannak német megjegyzések, talán a GySEv miatt?

Montana, szerinted ezeket meg tudom válaszolni? na majd hamarosan…

(Amúgy a ps/ptl lehet h pont fordítva van, de ez lényegtelen.)

És nem, nem ilyen változásról beszélünk, hanem hogy nem történik semmi a vonattal, egyszerűen egy bizonyos állomásról kigördülve már más számon fut. Egyértelműen közeleg az apokalipszis.

Nem gyenge az ábra
Lehet korábban rosszul értettem, de Ti most tulajdonképpen nulláról újratervezitek a járatszervezést, nem?!

dankoi, nemnem, az első projekt csak annyi, hogy egy megrendelési felületet nyújtunk cégeknek, akik a mávval akarnak szállíttatni ezt-azt.


Egy évnél régebbi bejegyzésekhez nem lehet hozzászólni.