Haszprus

Bank Dance Hall

©   Haszprus   |   buli
Nézegettem Bank Dance Hall-os képeket (Teleport Proval rángatom le őket a tar.hu-ról), és… milyen alacsony már az átlagkorosztály?! Lehet, idén már kinéznének a diszkóból?

BTW* itt nézelődök: http://kep.tar.hu/partyfotok/

* BTW = By the way = mellesleg Tanuljatok, tanuljatok.

RSS: hozzászólások ehhez a bejegyzéshez 62 hozzászólás

Szólj hozzá Te is!

A bankban undorító trenyás cigány arcok vannak Semmi pénzért nem mennék be.

Ja, meg kurva sok kopasz van, tehát az emberiség mocska jár oda

én meg elvből nem megyek olyan helyre, ahol négynegyedes zenék mennek

eddig kihagytam az ilyen tipusú szórakozóhelyeket és a jövőben sem fogom betenni a lábamat az igénytelen helyekre, a sok birka közé.
az élő zene az igazi !!!!

eddig kihagytam az élőzenét és úgy néz ki hogy a jövőben se fogom betenni a lábam az ilyen helyekre a sok birka rajongó közé akik a szobájukat teleplakátolják egy csaj vagy srác fotójával

a stúdióban tökéletesre csiszolt zene a jó zene, az élő zene pedig ahogy esik úgy puffan

be ne rágjon valaki

az élő zene pedig ahogy esik úgy puffan

játszol komolyabb szinten valamilyen hangszeren? (mármint nem olyan szinten, ahogy én, mert az nem komoly)

te komoly szintnek nevezed amikre emberek kimennek koncertre?
én pl. nemtom értékelni hogy live-ban egyszerűen nem bírják kiénekelni azt amit lemezen tök simán, mert egyszerűen elfogy a mondat végére a frontemberből a szusz és lemarad fél sor (scooter the age of love, live)

mi következik ebből? a stúdiófelvételen jobbat lehet csinálni.

nyilván van a koncertnek hangulata, de a hangulat nem azonos a minőségi zenével.

Attól, hogy egy együttes élőben játszik vagy élőnek mondja a koncertjét még nem biztos, hogy minőséget produkál.
Nem attól jó egy zenekar, hogy tud élőben játszani, hanem attól ahogyan azt előadja.

Mivel már egyre cikisebb a könnyűzenei életben fellépni egy discoban,ezért sok olyan tinci-táncis-ugrabugráló-hülyegyerek próbálkozik élő produkciót létrehozni, akinek köze sincs a hangszeres live előadáshoz.

Én olyan koncertre nem járok, ahol az énekes nem tudja ,,kiénekelni azt, amit lemezen tök simán''. Ilyenkor felvetődik az a kérdés , hogy köze van a bénának titulált énekesnek/énekesnőnek a lemezen szereplő énekhanghoz? Ha véletlenül köze is lenne, akkor biztos, hogy erősen dolgoztak az ,,olló művek'' és egyéb segédeszközök a stúdióban.

,,az élő zene pedig ahogy esik úgy puffan'', jah igen valószinűleg az énekesek azért képzik magukat,a zenészek pedig csupán azért gyakorolnak naponta több órát, hogy egyszerűen összelapátoljanak néhány refrént, ,,ahogy esik úgy puffan'' módjára.

Az általad emlitett Scooter frontemberét a legjobb jóindulattal sem nevezném énekesnek a kis robogós csapatát pedig nem titulálnám együttesnek. A Dj és a zenész 2 különböző dolog. Csak ez sok fejben és fülben még még mindig nem egyértelmű, sajnos.

És még lehetne jópár dolgot irni ezzel kapcsolatban, irok is szivesen, ha találok társakra a véleményemmel kapcsolatban.



az igazi zenész vagy énekes szerintem élőben is meg tudja csinálni azt, amit a stúdióban. az más kérdés, hogy Magyarországon sajnos kevés igazi zenészt tudnék említeni (bár ez lehet az én hibám is, kevéssé ismerem a magyar zenei életet), a külföldiek meg ritkán jönnek kicsiny országunkba (Steve Vai mondjuk pont most jön, de azt hiszem, nem a te stílusod . azokat a zenészeket meg nem ismerem, akiket te hallgatsz, tehát nem tudom, hogy közülük ki az, aki élőben is tudja azt a szintet hozni, amit a stúdióban. arra meg nyilván nem akarlak kényszeríteni, hogy hallgass végig egy Dream Theater koncertfelvételt, pedig ott alig lehet megkülönböztetni a számok hangzását az album verziótól. vagy hogy ne csak rockzenét említsek, a Massive Attack is nagyon jó minőségű műsort csinált a Szigeten.
elektronikus zenében egyébként még akár lehet az is, hogy neked van igazad, és a zenész legtöbbször nem tudja élőben hozni azt, amit a stúdiófelvételen hoz. de ennek valószínűleg pont az az oka, hogy már a dalok maguk sem élő zenélés, próbálás, improvizálgatás közben állnak össze, hanem számítógépen vagy a jóég tudja milyen elektronikus kütyükön.



  • a scooternek több mint 10 éves múltja van, ennyi idő alatt nem hiszem hogy ne szerzett volna a frontember semmilyen tehetséget, már pusztán az ez idő alatti fellépéseik mennyiségéből adódóan. nem azt mondom hogy operaénekessé képezte magát, hanem hogy amilyen szöveget/éneket neki elő kell adnia, azt jól adja elő.
  • amit nem bírt kiénekelni, az a következő, lélegzetvétel nélküli, hangos szöveg:
    Back to the family, a guaranteed emergency
    The radical MC H.P.'s got the melody
    Back to the family, a guaranteed emergency
    The radical MC H.P.'s got the melody
    Ez azért egy hosszú szöveg a színpadon ugrálva, úgy, hogy előtte is csak kis lélegzetvételnyi szünet választja el az ezt megelőző szövegtől. Stúdióban nem kell ugrálni meg showt produkálni, és addig próbálhatják amíg ki nem bírja mondani. Vagy akár egymás után bevághatják kétszer, mivel ugyanaz a szöveg.

    Én megpróbáltam most direkt kimondani egyben, hogy milyen, suttogva, és a második sor után marhára figyelnem kell hogy ne kezdjem beszívni a levegőt beszéd közben (márpedig úgy hangosan nem lehet beszélni).
  • engem nem érdekel hogy egy énekesnek milyen jó a hangja, engem az érdekel hogy élvezhető produkciót kapok-e. ha ezt utómunkával érik el, arra magasan teszek. én a végeredményt értékelem, nem az alapanyagot. valószínű cher rajongói nem ábrándulnak ki ha "kiderül" hogy cher hangja el van torzítva a felvételeken.
  • a the prodigy egy marha híres banda. hallgassátok meg a live felvételeiket. (szar, nem megy nekik élőben. és ettől még ugyanolyan jól szólnak a lemezen)
  • végül, ha a zeneszerzés pusztán holmi tökéletes elit réteg kiváltsága lenne, lényegesen szegényebbek lennénk felhozatal terén.
  • attól hogy képzik magukat, attól még nincs mit kezdeni azzal ha élőben valamit elszúrnak. márpedig az ember hibázik. nekem nem tetszett király linda vagy vikidál gyula himnusza pusztán azért mert élő volt, felvételről valahogy jobban szól.
  • egy remixen egész biztosan erősen dolgoznak az olló művek. te lenézed a remixeket?
  • az embert az különbözteti meg az állatoktól, hogy eszközöket használ.
  • ha a zenében olyan elemek vannak amiket nemcsak a scooter frontembere hanem más sem képes kiénekelni (noha szgéppel egy gyors kis trükk és kész), akkor az rossz zene pusztán azért mert emberi torok nem képes létrehozni olyan hatást?


> Mivel már egyre cikisebb a könnyűzenei életben fellépni egy discoban
Ezt amúgy hogy érted? Miért? (A kérdés mögött valós érdeklődés van)

mondjuk en ha valaszthatnek, h kimegyek pl egy tatrai koncertre, vagy meghallgatom a cd-t, tuti az elobbire voksolnek (mar hogy eltekintsunk az eneklestol)

Ha nem is kellett énekelnie, csak a szöveget darálnia, vagy másnéven rapelnie és még ez sem ment neki, akkor az már nálam erősen a ciki kategóriába tartozik. Ha meg amúgy sem megy neki, minek ugrál hozzá? Ez egy show eleme, bármint az ugrándozás?
Félreértés ne essék, én imádom az igényes rappet,és egy jó rapper akár még hosszabb szöveget is lenyom egyhuzamban gond nélkül.

,,engem nem érdekel hogy egy énekesnek milyen jó a hangja''
Szóval azokat az együttesekez szereted, ahol kimondottan hamisan énekel az énekes:-)?
Akkor mitől jó neked egy podukció?

Egyáltalán nem nézem le a remixet, szóval kicsit félreértetted azt, amit irtam.

Zenei utómunkálatok: nem mindegy, hogy egy képzett énekes hangját effektezik,
hogy gazdagabb legyen a hangzás, (egyébként,amit te utómunkálat alatt értesz, az totál nem igy nevezik,az utómunkálat egészen más dolog, de mindegy...)
vagy egy képzetlen énekest hangját deformálják, hogy egyáltalán énekhez hasonlitson a kornyikálása.

Amiről te beszélsz az utolsó pontban az az elektronikus zene, és nem pedig az élőzene.

Hallgattál már valaha jazzt, bluest vagy akár igényes popzenét.?

Szóval szerintem tárgyi tévedéseben vagy azzal kapcsolatban, hogy mi az élőzene.


shamalt (12), ez az 5-ös számú kommentemre válasz, ugyebár...
a helyzet az hogy azt a kommentet főleg humoros hangvételű élcelődésnek szántam, természetesen ha alkalmam nyílna egy koncertre elmenni olyan körülmények közt hogy az nekem is megfeleljen, akkor megtenném
mivel nem voltam még koncerten így fogalmam nincs mit hagyok ki (illetve voltam egy mikimanón úgy 15 éve), és jegyárak illetve ismerőseim összetétele miatt valszeg nem is nagyon leszek a közeljövőben.

> ,,engem nem érdekel hogy egy énekesnek milyen jó a hangja''
> Szóval azokat az együttesekez szereted, ahol kimondottan hamisan énekel az énekes:-)?
gondoltam egyértelmű de akkor kibővítem: engem nem érdekel hogy egy énekesnek az album alapanyagaként funkcionáló vágás és effekt nélküli felvételen milyen a hangja.
ha az albumon is hamis, az nyilván gáz. asszem ilyennel sosem találkoztam befutott csapatok esetén. (kivéve fekete pákó)

@11: az, hogy HP nem tudja kiénekelni azt a szöveget, az ő baja, akkor ne írjon ilyen szöveget. illetve írhat, lelke rajta, de akkor persze hogy nem lesz alkalmas élő játékra, amit csinálnak. ettől függetlenül viszont létezik olyan zene, ami alkalmas arra, hogy élőben előadják. az, hogy te nem ilyet hallgatsz, nem az élőzene "hibája".

arra a négysoros Scooter-dalszövegre pedig egy roppant egyszerű megoldás van élőben, pedállal indítható samplerrel felveszi az első két sort, utána pedig egy másik pedállal lejátszásra kapcsolja a samplert, ami szépen visszajátssza, amit előzőleg felvett. Danny Cavanagh, az Anathema gitárosa ugyanezzel a technikával szokott két-három gitárszólamot egymásra rétegezni az egyszálakusztikus élő koncertjein, tehát nem most találtam ki az ötletet, elég régóta alkalmazzák.

az meg, hogy valamit elszúrnak élőben, megesik mindenkivel. de a jó zenész meg tudja csinálni úgy, hogy ne vegyed észre. ha elront egy hangot a szólóban, végigjátssza úgy a szólót, helyben improvizálva, mintha szándékos lett volna (ha meg annyira elrontja, hogy totál disszonáns, az tényleg ciki, de tizenöt-húsz évnyi hangszeres játék után az ember már csak akkor csinál ilyet, ha nagyon be van baszva. igényes zenész meg nem áll a színpadra részegen).

ja igen, kiegészítés: én továbbra sem állítom, hogy mondjuk a Scooter jobb élőben, mint albumról. vannak olyan stílusok, amelyek élő előadásra alkalmasak, és vannak olyanok, amelyek nem. uff.

Haszprus: ha egyszer ráérzel az élőzene varázsára, akkor azt tutti, hogy egy életreszóló élménnyel és érzésekkel gyarapitja a lelkedet. Mert azt igazi zene nálam őszinte, és szivből szól.

meggyőztetek, mától jazzre rázom a fejem minden tizedik szökőévben amikor kimegyek koncertre, és kidobom a kukába a cd-imet mert rájöttem hogy bár kurva jól szólnak, és jól érzem magam ha ezt hallgatom, utómunka nélkül biztos rosszak lennének

no, kezd alakulni a zenei fejlődésed:-))))

Flaaamee...
No, de komolyan, hogy megint okosat mondjak:
az alapvető gond az, hogy a Scooby-Demian vonal nagyrészt az élőzenéből kialakult, vagy ahhoz szorosan kötődő stílusokat szeretik (ha jól vettem ki), míg Haszprus inkább a trance vonalat követi, ami nem erre megy ki. Szerintem simán elbeszéltek egymás mellett, mert a trance utómunka nélkül olyan mint a Dream Theatre gitár nélkül. Ami az egyiknek alapvető kelléke, az a másiknak "szégyen" és viszont.
A Scooter meg szerintem ne koncertezzen, ha gépzenét játszik. Az énekes meg nem énekes, hanem maximum kántálós. Igen, hallgattam már meg Scooter-albumot. Igen, a lassú számokat is kántálja. Ha megvéditek, esküszöm együttest alapítok ( ), úgyhogy csak óvatosan, mit beszéltek...

mf: pont erről beszéltem, amikor azt írtam, hogy "vannak olyan stílusok, amelyek élő előadásra alkalmasak, és vannak olyanok, amelyek nem". az, hogy ki melyiket tartja többre, már mindenkinek a magánügye.
abban meg asszem egyetérthetünk, hogy az énekes valahol ott kezdődik, ha van mondjuk két és fél oktávja, és nem okoz gondot neki, ha 10 másodpercig ki kell tartania egy hangot. Scootert már nem ismerem, úgyhogy HP énekesi kvalitásait nem tudom minősíteni.

de akkor minek nevezhetjük az együttesben azt a csávót akinek nincs mása, csak ritmusérzék, amivel nyomja a szöveget? nem énekes? akkor mi? mert nem is rapper. szóval kénytelen leszek továbbra is énekesnek nevezni, asszem.


de abban nincs benne hogy ő az énekes. a másik két fószer csak a szintetizátort üti.

de az benne van, hogy elöl áll a színpadon. azért front

tekintsünk el attól hogy ő most frontember. ha egy bandában van 5 ember aki csak "énekel" (szöveget ordítanak de nem rappelnek), de mondjuk közülük csak egyik a frontember, a többiek csak 3 méterrel mögötte állnak, akkor ők kik? na? nehéz azt mondani hogy nem énekesek

véleményem szerint a megfejtés: MC

akkor is mc ha mondjuk fellépést nem is csinálnak csak albumuk van?
bár a dalszöveg szerint hp valóban mc

28) Egy bankos csaj (nem regisztrált)
szerintem jo ez a hely

meghogy a scooter jo.
pff!
az meg, hogy az enekes a lemezen tud enekelni, a koncerten meg nem, az nagyon gaz.
akkor a lemezen nem o enekel, hanem vki mas.
hallgassatok rendes zenet es ne tucctucc \"zenet\", aminek (ha van szovege ugye) 2 sorbol all es semmi mondanivaloja.
sose ertettem, mit esznek az emberek azon, hogy duborog a basszus es fel oraja csak ugyan az megy.
igenytelenseg, de komolyan.
mar bocs.

szerintem jo ez a hely

jaja jo, mikor eg.

Aki mondanivalót akar, az olvasson verseket, könyveket.
Ha zenét akarok, nem a mondanivalója érdekel, hanem a zenéje. Meglepő módon. Különösen, ha szövege sincs. Ami kifejezetten előnyös, mert nem vonja el a figyelmet arról, amit amúgy csinálok.

Ugye nem csak az számít mondanivalónak, amikor valaki két halálhörgés között kifejti hogy milyen szar az élet?

No ezzel csak annyit mondok hogy nem kell ahhoz mondanivaló hogy egy zene jó legyen.

a jó instrumentális zenének is többnyire van mondanivalója. az, hogy ez adott esetben jól korrelál-e azzal, amit a zeneszerző mondani akart vele, tulajdonképpen mellékes, a lényeg, hogy elindítson benned valami asszociációt, gondolatot, amit már te magad adsz hozzá a zenéhez. mármint nálam ez a helyzet. és most nem a Children of Bodom-féle halálhörgésekre gondolok, az állatság, azt akkor hallgatja az ember, amikor tele van a töke a világgal.
de azt hiszem, amikor zenéről beszélünk, külön kéne választani, hogy a szórakoztató zenéről beszélünk-e vagy a gondolatébresztőről. én nyilván az utóbbiról, te valószínűleg az előbbiről.
(egyáltalán, mi az, hogy zene?)

A Belga mi? Szerintem bőven van benne mondanivaló. Bejön. Egy szóval nem mondtam hogy elítélem a gondolatébresztő zenéket, egyszerűen csak tipikusan nem ilyeneket hallgatok, mert zavarnak a koncentrációban és zeneileg általában nem annyira jönnek be.

Hogy mi a Belga? Zsíííír... (az csak nagy jóindulattal zene, mert szerintem az csak a megvalósítás formája, nincs lényegi szerepe az alkotásban)

szerintem egy a lenyeg: mindenki olyan zenet hallgat, amilyet szeret, tetszik neki.
hagyjuk meg ezt a dontest mindenkinek.

mondjuk szerintem a zene ott kezdodik, ahol vannak hangszerek is, de de gustibus non est disputandum, ugye

Nem feltétlenül, a gregorián ének is zenekategória, és a kórusművek is.

attol fugg, mit nevezunk hangszernek. akkor vegyuk ide at emberi hangkepzoszervek segitsegevel kibocsatott artikulacioval formaba ontott hangot. (horges kizarva)

Vegyük ide a számítógépet és a szintetizátort is, gondolom nyugodtan megtehetjük.

jo, de csak akkor, ha mukodtetesuk zenei ismeretek birtokaban tortenik.

A "zenei ismereteket" ha pontosan definiálod akkor gratulálok Egyúttal el is jutunk oda hogy Magyarországon vizsgához kötik a DJ-zést.

mondjuk definialjuk ugy, hogy hangok, hangközök, skálák, ritmikai eszközök ismerete.
arra szeretnek celozni, hogy a kulonbozo fruityloopsban es tarsaikban eloregyartott zorejekbol osszedragdroppolgatott opuszok nem esnek ebbe a kategoriaba

Haszprus: nekem roppant egyszerű ismérvem van arra, hogy meddig fogadom el az elektronikus zenét: addig, amíg élőben reprodukálni tudják úgy, hogy egyetlen előre programozott eszközt nem használnak. Tehát amíg a Röyksopp eljátssza a What else is there-t élőben úgy, hogy nincs sampler, nincs MIDI órajelre szinkronizált automata kíséret, akkor oké. Vagy mondjuk a Massive Attack is fasza full élő koncertet adott a Szigeten annak ellenére, hogy kimondottan elektronikus zene. Az nem érdekel, ha az albumra nem azt veszik fel, amit élőben csinálnak, de tudják élőben is reprodukálni ugyanazt, amit az albumon.

És azért ragaszkodom ahhoz, hogy ne legyen előre programozott eszköz, mert egy igazi zenésznek tudnia kell reagálnia a váratlan helyzetekre; tudnia kell improvizálni, tudnia kell úgy elbaszni egy dallamot, hogy az ne tűnjön fel senkinek, mert elhiteti veled, hogy eredetileg is ezt akarta; tudnia kell elszórakoztatni a közönséget egy személyben, ha épp bőrt kell cserélni a pergődobon vagy akármilyen technikai malőr van. Ha a fél kíséret samplerről megy, akkor pont a lényege veszik el az élő zenének.

massive attacken en is voltam a szigeten, nagyon fasza kis musort adtak.

Tamás És az írónak/költőnek olyan sebességgel kell írnia a regényt/verset, mint amilyen tempóban te elolvasod? A színészek 2 óra alatt összehoznak egy 2 órás filmet? (Magyarországon igen ) A festőnek olyan sebesen kell létrehoznia a képet, amilyen sebesen te ránézel? Mit számít az, hogy realtime létre tudsz-e hozni egy terméket? A végeredmény a fontos. Azt hallgatod ugyanis. Én legalábbis.

Tehát te a színházat elfogadod, de a filmeket nem, mert a szereplők nem tudják 2 óra alatt reprodukálni a filmet?

Egy 30 mp-es reklámfilmet egy napig, egy 4 perces videoklipet több napig forgatnak. Mi a véleményed az általad kedvelt együttesek klipjeiről? (Tudom, az lesz a válasz h nem nézel klipeket. De tartok tőle, hogy nem azért nem, mert nem tudják 4 perc alatt leforgatni, hanem mert pl. nem nézel tv-t se.)

Haszprus: a hasonlat sántít: ahogy egy író sem ugyanolyan tempóban írja a regényt, ahogy én olvasom (bár ha itt tartunk, Hrabal egy hét alatt írta az Õfelsége pincére voltam-ot, én meg két hétig olvastam...), egy zenésznek sem olyan sebességgel kell megkomponálnia a darabot elsőre. Ha én dalt írok, néha hetekig tart, amíg befejezem.
Ja igen, a végeredmény kérdése: nekem a zene, amit CD-n, MP3-ban vagy akárhogy hallgatok, egyfajta "preview", ez alapján döntöm el, hogy érdemes-e élőben meghallgatnom az illető együttest. És ezért van az, hogy egy Dream Theater-ért boldogan kifizetek 8000 Ft-ot, egy Belgáért meg nem, mert ugyan jól elröhögök a Belga szövegein, de nem érzem, hogy az élő megtekintés bármiféle plusz élményt hozna az MP3-hoz képest. Tehát ha úgy tetszik, nekem az elsődleges médium az élő zene, és nem az a felvétel, amit itthon hallgatok.

A filmre és a festőre is reagálj

Haszprus: a filmekben is színészek vannak. Ha egy filmszínész tudja nekem bizonyítani színpadon, hogy birtokában van azoknak a képességeknek, amelyekkel egy színésznek rendelkeznie kell, akkor oké. Nem véletlen, hogy sok igazi filmszínész színházban is játszik, de a hollywoodi sztárok nagy része viszont nem.
A festő esetére nem igazán értelmezhető az, ami a filmre vagy a zenére igen, mivel a festménynek magának nem időben, hanem térben van kiterjedése. De érdekes módon a festők között nem is szokott vita lenni arról, ki az igazi festő és ki nem. Egy festményt nem tudsz előre programozott módon előállítani. Igaz, "festeni" lehet Photoshoppal is, de az ellen semmi kifogásom, elvégre fogsz egy tabletet meg egy virtuális tollat a kezedbe és majdnem ugyanaz az érzés, mintha valódi ecset és vászon lenne előtted.

Tamás
- És szabad plugineket használni festés közben vagy nem? Másrészt előre programozottan dehogynem tudsz előállítani valamit, Photoshop -> actions… Vagy vannak olyan progik amik a képeket is tisztán kód alapján állítják elő. Most ezt már nem tudom követni, hogy hogy jön ide, ejtsük
- A film témát ügyesen elterelted a színész témájára, csakhogy nem a zenészek megítélése volt az eredeti kérdés hanem a zene megítélése. Eképp nem a színészé, hanem a filmé. ("[...] ismérvem van arra, hogy meddig fogadom el az elektronikus zenét: addig, amíg élőben reprodukálni tudják [...]") A filmet is csak addig fogadod el, amíg élőben reprodukálni tudják?

Résen kell lenni, hogy meg tudjalak fogni

Szerintem eljutottunk most egy olyan pontra ahol már kicsit erőltetett ez a téma

kukac7 -ben van a legtöbb igazság. A zene fogalmába objektíven tekintve sokminden beletartozik, mint ahogyan pl. a festmények között is van portré és van piros téglalap. Ki-ki azt hallgatja, ami éppen jólesik neki. Időnként persze hasznos lehet, ha a megszokottól eltérő műfajt is megízlel, de ezt nem jó erőltetni.

Az elektronikus zenéről még annyit, hogy nem csak tehetség híján fordulhat elő az, hogy színpadon nem lehet valamit "segítség nélkül" produkálni: arra az esetre gondolok, ha az illető zeneszerző egymaga komponál meg egy művet, melyben több virtuális és/vagy valódi hangszert használ, beleértve azt is, amikor a saját hangján szól több szólam.

Nahát aki ilyet komponál azt máglyán kell elégetni, vérlázító Jó érv egyébként, de csak mert mellettem szól

De az elektronikus zene nem piros téglalap!

A piros téglalapban semmi pejoratív nem volt (főleg, hogy többek között elektronikus zenét is hallgatok). Egyébként egy kisfilmben egy kb. 2x2 méteres vérvörös képet kapott egy festő ismerősétől a háziasszony. A képen volt némi elmosódott feketeség és egy vékony világoszöld sáv, szóval egy albumban lehet, hogy átlapoztam volna, de úgy, hogy láttam "arányaiban", lenyűgöző volt! Az adott helyiségben muszáj volt mindig azt a lüktető vörös képet nézni. Eddig lehet, hogy nem mentem volna el egy piros téglalap kiállításra (pedig valljuk be, előítéletből nem mentem volna el, hiszen meg sem tapasztaltam még igazán a piros téglalapokat), de már másképp gondolkodom erről.

Azt hiszem a zenében nem a technológia a lényeg, hanem maga az alkotás, és végeredményben pedig a kölcsönhatás azzal, aki a zenét hallgatja. Ez utóbbit pedig nem lehet "előírni".

Bank? Akkor sem mennek ha nekem fizetnenek.

Ness: Mike Oldfield, Arjen Lucassen vagy Tuomas Holopainen egymaga komponálja a műveit, előbbi kettő egymaga játssza fel az összes hangszert az albumra (Arjen asszem a dobokat nem), aztán koncerten meg maguk köré gyűjtenek egy úgynevezett zenekart és eljátsszák úgy. nem nagy ügy. én meg simán elnézem bárkinek, hogy ha több szólamban énekel egyszerre egy albumon, akkor valaki más helyettesíti koncerten.

Tehát belefér a playback is?

mármint ha n szólamban énekel az albumon, akkor n-1 helyettesítője lehet. egye fene, az még mehet samplerről is

körülményes szabályrendszer

Haszprus: ez azért így nem igaz. Tudnék mondani olyan zenekarokat, ahol lazán tart a hangerő. És azt se feledd, hogy sok zenekar egyik napról a másikra járja az országo(ka)t, hogy zenéljen, így azért érthető, ha elmegy a hangja.

58) Móni (nem regisztrált)
Szerintem nagyon jó az a hely!
Csak a megfelelő társasággal kell lemenni,és minden oké!
Én pl.,jól érezttem nagyon magam,mert csak a haverjaimmal és a barátnőimmel bulizttam,mintha mások ott se lettek volna!
JÓ PARTY VOLT!

Hát nemtom, én valahogy nagyon nem rajongok a diszkóért...
maradok a rock-nál!
mondjuk nem fikázom azokat se akik diszkót hallgatnak, meg mennek is diszkóba mer a legtöbb bnőm/haverom diszkós, és nagyon jól kijövök velük, de elmenni nem lennék képes! De ha te ott érzed jól magad, akkor menny oda!

60) Bankos lány (nem regisztrált)
Én Bankos vagyok, és sztem a legjobb hely!
Ahhoz képest, h sokan szidják, mindig tele van, és k.. jó a hangulat!
Hatalmasakat bulizom ott, úgyhogy nem érdekel azok véleménye akik szidják!!!!!!!

61) Bankos lány (nem regisztrált)
Én Bankos vagyok, és sztem a legjobb hely!
Ahhoz képest, h sokan nem szeretik, minden hvégén tele van, és k.. jó a hangulat!Nagyon jó arcokkal van tele!
Hatalmasakat bulizom ott, úgyhogy nem érdekel azok véleménye akik szidják!!!

Bankos lány , Bankos lány Gondolom akik szidják a Bankot, azokat meg a Te véleményed nem érdekli. És miért érezted úgy hogy veretes mondataidat kétszer is el kell juttatnod hozzánk?
Hozzászólásod:


Nem vagy bejelentkezve, de...

A)
hozzászólhatsz regisztrálatlanul...

B)
ha regisztrálva vagy, bejelentkezhetsz...