telódráma - 2006 október - 3 megfelelő bejegyzés

Mutass mindent

Jelöld be, hogy főbb mely kategóriákat akarod olvasni, vagy ha csak egyet: kattints a nevére.


mindet
jan
feb
már
ápr
máj
jún
júl
aug
sze
okt
nov
dec
2006
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Haszprus

Bringa @ home

©   Haszprus   |   bringa telódráma

It's back. 9 nap és 2 óra.

Update 22:10: na aludtam egyet közben, leírom mi volt. Szóval hívtak telón hogy megvan, mehetek. Mentem. Átvettem. Ami történt szerintük: velotrade megtisztította, mert marha dzsuvás volt belül, ennyi. (Meg az egyéb gondjaimat is orvosolták, pl. fékek holtjátékát kisebbre vették. Javasolták hogy hamarosan cseréljem a fékpofákat mert eléggé elhasználtam őket.) Szerintük a teló jobban mozog. Kipróbáltam, a boltnál aszontam a szervizesnek, igen, a különbség ég és föld, és valóban így is gondoltam, így is éreztem. Aztán hazajöttem, beöltöztem, és elmentem a Katlanhoz. Nos ott már nem éreztem így. Mi lehet ennek a hirtelen változásnak az oka? Laikusként a következőkre gondolok:

  1. Hideg van már kint, és tudvalevő hogy a telók hidegben lassabban mozognak.
  2. Bekoszolódott.

Á, az utóbbi 10 km-en csak nem… Gondolnám. De valójában amikor elkezdtem erdőbe járni a bringával a megvétele után pár héttel, drasztikus romlást éreztem a teló mozgásában, úgyhogy akár, passz. A szervizes említette hogy ha még mindig Nemyo, akkor kérjek bele gyengébb rugót, 3-5e Ft körüli tétel + szervizbehurcolás. Talán majd. Érdemes lehet, mert a saját tömegemmel én mindössze a telóút feléig tudom lenyomni. Hát, ez egy konkrét hátránya a fogyásnak

Haszprus

Telólog #1

©   Haszprus   |   bringa idézet life telódráma

5 órája szervizben van a bringám :'((((((((((

Ó, Biciklim, merre jársz vajon?
Kínom keserves, szenvedek nagyon.
Félek, hogy nem fogom már sokáig bírni,
Elkezdek így hát verseket írni.
Szenved a közönség, rosszak a rímek,
Jobban tekerek, mint ahogy ihlek.

Haszprus

Ez nem mozog

©   Haszprus   |   bringa telódráma

Hajduban szervizes véleménye a telómról: hát, ez nem mozog

Szerintem ez garanciális problémának hangzik, a gond csak az hogy természetesen a bolt ahol vettem, hárítja a problémát, mondván hogy ők nincsenek felkészülve komolyabb telók szervizelésére. De ez engem vásárlóként ugyan hol érdekel? Egyéni szoc probléma, az én garanciális ügyintézésem interfésze elvileg az a bolt kell legyen ahol a garanciát nyújtják. Ha most meg óhajtom spórolni a telószervizelés - nem elenyésző - költségeit, vajon valahogy átverekedhetek-e egy olyan megoldást, hogy pl. fizessék ki a másik hely által kiszámlázott szervizdíjat? (Amit ugye defaultból nem kéne kipengetnem, ha normálisan nyújtanák a garanciális szervizhátteret.)

Amúgy olaj- és/vagy rugócsere (kívülről nem tudja megmondani), ha mindkettő akkor 10e Ft környékét bukok azon, hogy nem nyújtják a garis szervizt. Keddre kaptam időpontot, úgyhogy addig még lehet hogy felkeresek a héten további két boltot (Berguson, Bluecet), de ez az ügy lényegén (ti. hogy fizetni kell a javításért/karbantartásért) nem változtat.

Néha sajnálom, hogy nem vagyok az a fajta ember, aki képes asztalt borogatni az érdek-érvényesítéséért.