túra - 2005 július - 4 megfelelő bejegyzés.

Mutass mindent

Jelöld be, hogy főbb mely kategóriákat akarod olvasni, vagy ha csak egyet: kattints a nevére.

Velencei-tó

©   Haszprus   |   barátok buli fáradtság túra 12e strand

Mentem aludni.

Update 2005. júl. 31. 01:52: Sikerült két nap ébrenlét, azon belül egy elég intenzív testmozgással járó nap után aludnom nem kevesebb, mint 3,5 órát. Jessz. WTF? Igazán örültem volna ha legalább 8 órát sikerül aludni. Viszont az elalvás, nos, igen, az mindig így kéne menjen.

Nem tudom ráncolni a homlokom, pontosabban tudom, de olyan fájdalommal jár, hogy nem éri meg.

Az egész ott kezdődött hogy 18-án, hétfőn, felkerestem Norbyt hogy szerinte mit lehetne csinálni. Ugorjunk az időben 31-ére, szombatra. 7:50-re hirdettem meg a találkozót a Déli pu jegypénztárához. A sorokat nem fotóztam le, de lehet hogy érdemes lett volna. 31-ére ill. a környező napokra melegrekordot ígértek, valami ehhez hasonlót kaptunk is, marha jó idő volt, és a nép is kitódult a strandra. Annyian voltak hogy eszem-faszom megáll. A Velencei-tó strandját (Velence vasútállomás) durván alulméretezték ehhez a terheléshez képest. Nemtom máskor mi a helyzet, de egy nyomorult sörért, gyrosért, vagy éppen jégkásáért minden egyes alkalommal fél órát álltunk sorba.
30-an állnak a sorba,
mindegyiknek egyenként a kurva anyja
(Belga - Kalauz 2)
Überbrutál. Egyik ilyen alkalommal el is kezdtünk focizni a gumilabdánkkal, amivel a vízben szórakoztunk elég sokat. Nem kellett sok idő, bevontuk a környékünkön állókat is a játékba, lyukas lábainknak köszönhetően

Pénztárhoz érvén itt vettünk két sört, amihez ajándékba adtak egy adag sós mogyorót. Ha azt megeszed, garantáltan állhatsz is be a sorba újból, sweet lépés.

Ami azt illeti, elméletileg 9-en voltunk lenn, gyakorlatilag a társaság két csoportban ment le: 4 fő kocsival (Daneex + Marcsi, Giorgio19, Ben's), 5-en vonattal (Norby, Gandalf + Zsófi, Mike, Haszprus), és az eltérő érkezés és egyebek miatt két külön helyre táboroztunk le, aztán ez a két csoport nagyjából egész nap megmaradt. Nem mondom, hogy sajna, mert ennek, és kialvatlanságom ellenére atomjó volt az egész nap.

Még ilyet, sokat. Már el is kezdtünk dumálni a következőről.

Táborhely, túrahely

©   Haszprus   |   túra
Skacok. Mondjatok nekem dolgokat ahova nyáron lehet menni csordában, belföldön. Itt kommentben.

Túrázni, táborozni. Egynapra, többnapra (max 3-4). Többnapos esetben irányelvek:
  • legyen óccsó (Ez relatív. Legyen mondjuk napi 3k-nál maximalizálva a szállás díja fejenként. Szerintem már ez se felel meg mindenkinek.)
  • legyen tető a fejünk fölött (helyben lévő sátor de még inkább falszomszéd nélküli szoba/lakás/ház a tuti)
  • legyen áram
  • legyen budi
  • legyen vmi mosdó (kultúráltsági fokozat: folyjon a melegvíz oszt jóvan)
  • legyen megközelíthető autó nélkül
Az adott helyen művelhető programoknál előnyt élveznek: diszkó, strand (vagy vmi vízpart/termálfürdő/ilyesmi), csocsó, biliárd.

Mint írtam, ezek irányelvek voltak, eltérő javaslatot is szívesen fogadok. Válságban van a csorda hogy hova menjen.

Egynapos esetben: tökmindegy, valami egynapos túrahely nem atommessze (szintén mellőzzük a csak kocsival megközelíthető helyeket).

Haszprus not dead

©   Haszprus   |   life túra haszprus
Ja annak ellenére hogy tegnap nem volt post, nem haltam meg (csak má megin vezettem meg kirándultam rutinpályát nézni - de nem engedett be a portás vááá). Viszont 7.50-re megyek a halál redvás pudvás túrós rétes méteres kékeres véreres rákos mákos* cuccosába rutint gyakorolni (az új oktatómmal először), aztán 8.40-től rutinvizsga. Merem remélni hogy sima ügy lesz. Az ellenőrzési feladatoktól félek. Nemtom melyik sapeszra van írva a motorházban hogy warning.

* blogkontent, ami megüt - 2004-1009 rám-szakadék

Kresz, kondi, Velencei-tó, Sch

©   Haszprus   |   life történelem túra kondi
Kondiztam egy minimálisat a sch-ben (teljes mozgáselvonáson vagyok egy éve), remegés a karokban megvan. Hazafelé rájöttem hogy maradhattam volna még egy kicsit, csak szünetet kellett volna tartsak, de jobb ez így, legalább meg bírok holnap mozdulni. Bár megvan a karjaimban ez a merevség, remélem hamar elmúlik. (Különben gáz lesz a fotózás.) A sch konditerme elég gáz amúgy, konkrétan nagyon kicsi és nem jár benne a levegő. Az a néhány ember aki benne van, már kapásból tömegérzetet kelt.

Voltam kétszer kreszórán is (tegnap és ma délután), hihetetlen, mennyit lecsíp belőle az oktató, de mindegy, nem nagyon izgat, tudom hogy átmegyek majd és kész.

Megyünk majd Velencei-tóra július végén. Fényképezőt nem merem vinni.

Holnap viszont megmászom a Sch-et és lövök egy panorámafotót, vagy ha azt nem, hát valamit biztosan.