buli - 2008 - 16 megfelelő bejegyzés.

Mutass mindent

Jelöld be, hogy főbb mely kategóriákat akarod olvasni, vagy ha csak egyet: kattints a nevére.

2008 évösszegzés - képekkel

©   Haszprus   |   barátok bme bringa buli fotózás kondi külföld life történelem túra hollandia katlan w170 350d tea kopaszi park instant rita első 12e sport

Megint egy elég sikeres évet tudhatok magam mögött, időnként úgy érzem hogy a csúcs felé közeledek.

• Egy éve dolgozom a Mátrixban, hullámzó kedélyállapottal, most egy ideje újra eléggé elégedett vagyok vele. Rengeteg energiát merítek belőle és élvezem amit csinálok.
  • Linz/Hagenberg Software Parkban angolul továbbképzés, első nagyobb utam autóval, nulla rutinnal, külföldön, fizetős autópályán, tökismeretlen helyen, tökegyedül, határidővel és célpontokkal, sikeresen teljesítve.
  • A Projekt
  • Hollandia 7 nap nyaralás Juditéknál, ennek végülis jelentős részéről egyszerűen lusta voltam felpakolni a képeket
  • Barátokkal rengeteg kontakt (messze nincs minden a blogon, nemtom feltűnt-e bárkinek), mélyebbre szövődő kapcsolatok (Rita, Mainframe, GuNN, Balage, WiZARD, Anett, Gabi és a többiek.)
  • Jelentős önbizalomnövekedés, nyitás mások felé, spontaneitás növekedése, optimizmus megjelenése a gondolkodásomban, imidzsváltás, komplett személyiségcsere
  • Bea
  • Fejvadászok és egyéb állásajánlatok, két vezető fejlesztő pozíció, nem hagynak nyugodni (01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11)
  • BME tavaszi félévben 35 kredit (munka mellett)
  • Különlakás (erről nem írtam semmit, szóval most mondom: nagyjából külön vagyok)

Amúgy meg boldog új évet mindenkinek

dec. 28. 16:09 Képek! Egy csomó dologról nem készült kép (vagy nem publikus), de amiről igen, arról összedobtam egy tematikus kollekciót. Enjoy. (Lehet, hogy kéne vennem egy minél kisebb hiperkompakt fényképezőt, ami azért rendelkezik vakuval meg nem annyira gáz mint a teló, a 350D-hez meg egy külső vakut.)

dec. 29. 19:00 vettem sony w170-et, majd írok róla.

Schloddi sör 2008-1226-27

©   Haszprus   |   barátok buli fotózás 350d

Volt egy ilyen ittalvós sörözős iszogatós dumálgatós dolog. Beszéltünk többek közt a PersonalDNA tesztről illetve a személyiségváltozásomról. Zsolt fejében 2,5 sör és egy minimál adag Bacardi Superior után nem egészen összefüggő gondolatok jelentek meg:

nem szeretem a gombát, és ha éhenhalok, akkor se fogom megenni…… ennyit az empátiáról.

[a változás] észlelhető volt, nem kellett grafikon, kérdeztem Gabit is hogy mi van…

Gabi indahouse

©   Haszprus   |   barátok buli történelem

18-tól 03:15-ig, 9 és negyed óra, azért az nem semmi. Stex házban próbálkoztunk először (egyikünk se ismerte a helyet), de hamar rájöttünk hogy az nem lesz jó, úgyhogy itt kötöttünk ki, és jó lett. Majdnem elléptünk valami buliba is (ami így spontán felvetődött), de aztán éjjel 2 lett és így mégse. Folytatása várható.

A képeken nem látható, de megkezdtük a piahegy lebontását is. (A bacardi superior, a malibu, némi bomba és burn esett áldozatul, vmint Gabi nyomatott saját beszerzésű sört.)

Vitorlázás

©   Haszprus   |   buli fotózás mátrix történelem art kocsi 350d

Csapatot építettünk Balatonfüreden. Kis vitorlázás, kis lubickolás, labdázás, pihi, kis kaja, sör, fagyi, ilyesmi.

Odafelé végén kicsit én vezettem, visszafelé először megnéztem a Porschét aztán hazahoztam a többieket jeeppel. Porsche elég durva amúgy. Jó nap volt, bár gondolatban még Hollandiában jártam.

Hello baby :)

©   Haszprus   |   buli life mátrix kocsi vagi 350d

Igen, a képen fáradt vagyok, mert kiszívott, leégetett ez a nap is.

Ma egyébként rengeteget fejlődött a vezetési stílusom a dinamikus/merész/agresszív irányba. Balcsira kicsit nyomtam jeepben, hazafelé meg majdnem végig én hoztam a társaságot (a km-órán 180-at láttam, panasz nem volt, bár Csaba fenyegetően közölte mögöttem, hogy halászlét evett ).

A képen látható személygépjármű nem az enyém. Még.

IRCQuote fight! In the ring:

Na, hát olyan még nem volt, hogy autó motorháztetőjére felugorjak és onnan dobjak egy seggest, de megfelelő mennyiségű alkoholnak köszönhetően most már ez se hiányzik a listáról (Anett-féle forralt bor, Mainframe-féle ütős és fincsi szőlőlé, Tibi-féle Becherovka, saját csokilikőr, ennyi amire emlékszem). Ami még volt: autót stoppolni az út közepén (éjjel 1-kor nyilván felvesznek három részeget), fogalmazási kihívásokkal küzdve beszélni három sofőrrel (az egyiket nem sikerült meggyőzni, a másik egy taxis volt aki 8 rongyért vitt volna fel minket Bp-re, egy kurvajóarc csaj viszont felvett és elvitt minket Vácra, továbbá kérdésemre elmondta, hogy azért elég para volt megállni nekünk ), mávos jegypénztár kis pénzkiadó pultjára felülni, majd a pultos váratlan dühkitörése miatt onnan lekászálódni, csövesként aludni egy lepusztult mávos vasútállomás várótermében, igazi csövesektől 3 méterre, bank kamerája előtt kukát baszogatni, a 3-as metró egyik állomásán megint csövesként aludni, hangoskodni a nagyvilágba. Igazából bejönne ez az életstílus, lehet hogy elmegyek csövesnek.

Ez azután volt, hogy 6 fős éjszakai túránk 2x3 fősre szakadt, tekintve hogy Tibi, Montana és Mainframe hazajöttek a Kismarosi vonatmegállóból Budapestre. Akik ott maradtunk: Olthyer, adamo és jómagam. Személy szerint igen nagyot néztem és erősen magam alá kerültem, amikor az eltávolodó vonat túloldalán nem bukkant fel három túratársunk.

Zúzni egyébként teljesen fun dolog, mindenkinek ki kell próbálni, ha még nem tette. Aminek kurvára örültem, az az, hogy adamo és Anett nem fogta fel tragédiaként a dolgot, vagy legalábbis ennek nyoma se látszott rajtuk.

Egyébként kurvajó idő volt, se szél, se eső, se sár (a vonaton legalábbis ), ergo egy kurvajó túra lehetett volna. Szerintem.

21:40-es vonattal mentünk oda, végül 7-re értem haza.