Haszprus

Antal Attila interjú

©   Haszprus   |   life

Nézzétek meg ezt a szart*. Istenem. Ennyi mellébeszélést Szinte egy kérdést sem válaszol meg. (A második oldal már nem érdekelt.)

* Egyetemistaként a BKV-vezér is bliccelt című interjú Antal Attilával, a BKV új vezérigazgatójával.

RSS: hozzászólások ehhez a bejegyzéshez 12 hozzászólás

Szólj hozzá Te is!

Mondjon pár kedves, biztató szót! [Totálsügérlány]
- Hajrá, Totálsügérlány!

Ez kurva jó

Tényleg eléggé a marketingszöveget nyomatja. Ezzel olyan hatást kelt, mintha egy báb lenne a cég tetején. Na, az ő ideje alatt se lesz naaagy BKV-reform, már látom.


Azt érzitek hogy Antal Attila nevére keresve a gugli az első oldalon hoz minket… (nyolcadik találatként). Antal Attila interjú-ra keresve pedig első helyen. Még ideírom azt hogy BKV.

Haszprus: Es te ezekre honnan jossz ra? Googlezol, mint mindenki mas, es Jeee, hat ez en vagyok…?
Vagy keresokifejezest nezel?

Montana többféle eset elképzelhető, az a legritkább hogy hoppá egyszercsak belebotlok a saját blogomba. Tipikusan az szokott előfordulni hogy ír egy regisztrálatlan vagy újonnan regisztrált user valamelyik bejegyzéshez és akkor megnézem hogy vajon hogyan találhatott a blogomra, jelen esetben rákerestem először az antal attila interjúra, majd a meglepően jó eredmény után antal attilára is.

Ja és totálsügérlány -ra is ott vagyunk a top10-ben és további javulás várható

Eddig nem akartam hozzászólni, de most mégis úgy gondoltam, hozzáteszek valamit, de azt is megjegyzem, hogy csak egy észrevétel részemről a következő:
Antal Attila ugye a Nógrád Volán vez. Igazgatója volt a BKV előtt. Most, hogy a BKV élére került, egyből a Nógrád Volán üzemeltetésébe adta át a 30-as buszjáratot. Ez vajon kinek éri meg? Ha a BKV-nak nem érte meg, akkor a Nógrád Volánnak miért éri meg? Ha megéri üzemeltetni, akkor pedig miért kellett átadni? Vagy esetleg más is van a dolog mögött? Egyébként egy nagyon forgalmas vonalról van szó!
Csak elmélkedtem…

Én meg aszondom, hogy egy ekkora cég vezetéséhez már nem a cél profiljában kell szakmai tudás, hanem a cégvezetésben kell nagyon profinak lenni. Antal Attiláról süt, hogy ő egy pénzügyi- és cégvezetési szakértő, egy manager, aki ezzel foglalkozik és nem az ilyen alsórendű napi problémákkal, mint pl. a grafitisek meg a jegyár. A jegyárral kapcsolatban külön vicc, hogy háromszor, egymás után mondta el, hogy nem ő találja ki az árakat, hanem az a vérszopó Demszky, és a hülyék az interneten akkor sem értették meg.

És ez jól is van így. Egyelőre ugyanis nem a szolgáltatás színvonalának emelése a BKV feladata, hanem a kilábalás a pénzügyi válságból. Ha majd ez meglesz - tehát sikerül a működést eléggé gazdaságossá tenni ahhoz, hogy ne újabb és újabb adómilliárdok kelljenek a soron következő BKV-csőd elkerüléséhez -, onnantól fogva kerülhetnek majd elő a szakmai, szolgáltatásszínvonalbeli szempontok. Egyelőre az én adómból pénzelik a BKV-t, akár akarom használni, akár nem. És ez sokkal jobban bassza a csőröm, mint a jegyár, mert azt én döntöm el, hogy utazok-e BKV-val, de azt, hogy mennyi adót kell fizetnem, nem.

Most megmutattam nektek a liberális sátánt.

Napkelet Csillaga
Egyelőre az én adómból pénzelik a BKV-t, akár akarom használni, akár nem. És ez sokkal jobban bassza a csőröm, mint a jegyár, mert azt én döntöm el, hogy utazok-e BKV-val, de azt, hogy mennyi adót kell fizetnem, nem.
akarod hogy az az egymillió tömegközlekedő holnap reggeltől inkább autóval menjen dolgozni? Áttételesen, de használod a bkv-t. Még ha fel se szállsz rá. Az tartja szabadon a kocsid előtt az utat.

Ugyanez a helyzet a bringasávval is egyébként: az autósok érdeke is hogy létesüljön, máskülönben sajna a 20-30-cal cammogó bringásokat kell kerülgetni az úton…

Ahány tempó, annyi sáv, szvsz ez közös érdek.

Persze ha nem kell bringasáv akkor ülhet helyette a bringás autóba aztán generálhatja ő is a dugót.

(nem mintha egyetértenék azzal btw h a bringa az ultimate közlekedési megoldás. Igazából nem jó se nyáron, se télen, se esőben, se bizonyos alakú csomaggal, se távolra, ellopják, stb. De most nem erről van szó, ne is menjünk bele a bringa-kérdésbe, én magam sem azzal közlekedek. Bezzeg ha le tudnám tenni lopásbiztosan… Kurvajó lenne)

Összetevők:
- 1 db GPS ic
- 1 db GPRS ic
- 1 db miniantenna
- 1 db mikrokontroller
- 1 db flash ram ic
- 1 db sdram ic
- 1 db nyák
- nyákra táp, bemeneti kondérok és tápszabályozási elektronika
- ezek összekötésekhez szükséges csavarok, forrasztóón és csatlakozók

Mit lehet ebből összerakni? Na mit lehet ebből összerakni?

Szaktudással 1 hónap és kb. 50 rugó egy ilyet összerakni, néhányszáz példány esetén az előállítási ár kb. 10-15 rugóra csökkenthető.

Na? Na? Na? Mi ez?

Úgy látom, a liberális sátán mindenkit ledarál.

Pedig a fenti (nem a legalsó, hanem a hosszú) hozzászólásom egy komplett hülyeség volt. Direkt csináltam. Titeket teszteltelek vele. És lőn!

Úgy vitatkoztam vele, ahogy egy liberális (= szolipszista, posztmarxista, objektivitást érvlégvárra cserélő személy) védte volna meg ezt a s_z_a_r_f_a_s_z_ú maffiózót.

#censored#

Ja, a fenti alkatrészekből meg egy gps-es lopásgátló nyomkövetőt lehet csinálni. Kicsit csaltam, mert az energiaellátásról megfeledkeztem.
Hozzászólásod:


Nem vagy bejelentkezve, de...

A)
hozzászólhatsz regisztrálatlanul...

B)
ha regisztrálva vagy, bejelentkezhetsz...