Hazavittem a céges laptopot és reggel a taxiban emailt olvasgattam és írtam. Nagy képernyőn, normális billentyűzeten. Like.
Cipelne a rák akkora dögöt e-mail olvasáshoz és íráshoz Okostelefon? Ha meg hosszabb levél akkor előkapom a 13" MacBook Pro-t és csak kinyit, firkál, lecsuk.
válasz
Wehehh, a taxi luxus?
Itt Pekingben mindenki azzal jar, egy nyavalyas taxit nem lehet fogni, mert elviszik az ember orra elol. A legutolso munkason kivul mindenki azzal jar. Igaz nem is tobbezerbe kerul egy fuvar. 350 Ft az alapdij, amiben 3 km benne van, a folott kilometerenkent 70 forint. Igy viszont nincs is diszpecserre szukseguk, mert amint kiszall valaki barhol a varosban, szinte biztos, hogy mar ketten intik is le. Multkor vagy 20 percig vadasztuk oket, mig vegul egy lepukkant kis utcaban epp kiszallt valaki es ott elcsiptem
Amugy normal auto szinte nem is jar, kb. 70%-ban taxik, illetve bicikli meg elektromos motorbicikli.
En mar regota azt nem ertem a taxik tarifait miert nem maximaljak mondjuk kilometenkent 70 forintban. Lenyegesen tobben jarnanak taxival, megoldodna a parkolasi helyzet, raadasul sok embernek munkat adna. Emellett reggel nem kellene mindenkinek vezetes kozben telefonalnia meg sms-eznie, meg ujsagot olvasni, meg dohanyozni, es akkor nem lenne ennyi baleset sem.
Ja, es arrol nem is beszelve, hogy a taxisoknak szerintem kb. ugyanannyi beveteluk lenne, mert tobbszorose fuvart kapnanak akar diszpecser nelkul is. Szoval mindenki jol jarna ezzel.
Itt Pekingben mindenki azzal jar, egy nyavalyas taxit nem lehet fogni, mert elviszik az ember orra elol. A legutolso munkason kivul mindenki azzal jar. Igaz nem is tobbezerbe kerul egy fuvar. 350 Ft az alapdij, amiben 3 km benne van, a folott kilometerenkent 70 forint. Igy viszont nincs is diszpecserre szukseguk, mert amint kiszall valaki barhol a varosban, szinte biztos, hogy mar ketten intik is le. Multkor vagy 20 percig vadasztuk oket, mig vegul egy lepukkant kis utcaban epp kiszallt valaki es ott elcsiptem
Amugy normal auto szinte nem is jar, kb. 70%-ban taxik, illetve bicikli meg elektromos motorbicikli.
En mar regota azt nem ertem a taxik tarifait miert nem maximaljak mondjuk kilometenkent 70 forintban. Lenyegesen tobben jarnanak taxival, megoldodna a parkolasi helyzet, raadasul sok embernek munkat adna. Emellett reggel nem kellene mindenkinek vezetes kozben telefonalnia meg sms-eznie, meg ujsagot olvasni, meg dohanyozni, es akkor nem lenne ennyi baleset sem.
Ja, es arrol nem is beszelve, hogy a taxisoknak szerintem kb. ugyanannyi beveteluk lenne, mert tobbszorose fuvart kapnanak akar diszpecser nelkul is. Szoval mindenki jol jarna ezzel.
16)
Boby
Jo dolog az, nem kell szegeny Haszpot baszogatni, meg uj skac, lelkes, majd megnezzuk 5 ev mulva
Foleg meg ha ingyen kapta, akkor hasznalja is, erezze a fonok a love jo helyre ment
Viszont azt csak most latom, hogy a multkor nem is volt akkor ezek szerint tali? Enmeg man szegyenembe irni se mentem, mert hirtelen kozbejott valami, s man szolni se tudtam.
Timeg sunnyogtok es most latom tali meg most lesz. Ehhf@kk
Foleg meg ha ingyen kapta, akkor hasznalja is, erezze a fonok a love jo helyre ment
Viszont azt csak most latom, hogy a multkor nem is volt akkor ezek szerint tali? Enmeg man szegyenembe irni se mentem, mert hirtelen kozbejott valami, s man szolni se tudtam.
Timeg sunnyogtok es most latom tali meg most lesz. Ehhf@kk
17)
WiZARD
Haszprus, szerintem te kezdtél kötözködni, hogy a többinek kicsi a felbontása
NeoXon, itthon meg 150 forintos kilométerdíjra (legolcsóbb) is kivannak a taxisok, hogy ennyiből nem lehet az autót sem fenntartani. Mobil4 akarta 144re csökkenteni a tarifáit, erre jött a sztrájk.
Taxival csak munkába/hazajárásra elmenne napi 5k legalább, és akkor még hol a többi itthonról kimozdulás…
Szóval itthon egy autót fenntartani jóval olcsóbb, mint taxizni. És ha csak napi 3k lenne a taxi, akkor is olcsóbb lenne. Az tény, hogy meg kell venni az autót, de 2-3 hónapnyi taxizás árából meg lehet venni vmit olcsó gépet.
NeoXon, itthon meg 150 forintos kilométerdíjra (legolcsóbb) is kivannak a taxisok, hogy ennyiből nem lehet az autót sem fenntartani. Mobil4 akarta 144re csökkenteni a tarifáit, erre jött a sztrájk.
Taxival csak munkába/hazajárásra elmenne napi 5k legalább, és akkor még hol a többi itthonról kimozdulás…
Szóval itthon egy autót fenntartani jóval olcsóbb, mint taxizni. És ha csak napi 3k lenne a taxi, akkor is olcsóbb lenne. Az tény, hogy meg kell venni az autót, de 2-3 hónapnyi taxizás árából meg lehet venni vmit olcsó gépet.