Haszprus

Bankok

©   Haszprus   |   life
Bazeg, vigyázzatok ezekkel a modern technológiákkal*, mert ha nem telefonálok be a bankomnak hogy mi a rák van, simán kétszer vonták volna le a hétfői 6e ft-os vásárlásomat (telefonon is több körben kellett feltegyek kérdéseket hogy kiderüljön a turpisság). Csak néztem neten hogy mi a rákért vagyok mínuszban. Hát anyjukat, mindegyiknek, egyenként. Szeretek kártyával vásárolni mert sokkal kényelmesebbnek találom, de az ilyesmik borsot törnek az ember orra alá. Mi van ha nem nézem az egyenlegemet rendszeresen? Az ügyintézés amúgy full korrekt volt, gyors és fájdalommentes. 0-24h support rulz, szerencsére kevesen telefonálnak éjjel fél egykor.

*Modern technológiák szóhasználatom hátterében Veres András, püspöki titkár nyilatkozata áll II. J.P.p. halálával kapcsolatban: "Az Evangélium terjesztésére a modern technológiákat is felhasználta. Nagyon nyitott és kézséges volt" - Izé, szerintem a tv-t meg rádiót 2005-ben modern technológiaként megnevezni kicsit cinkes (a riport szövegkörnyezetéből kiderült hogy a tv-ről és rádióról beszél).

RSS: hozzászólások ehhez a bejegyzéshez 4 hozzászólás

Szólj hozzá Te is!

Mobilbank. Abban a pillanatban mikor vásárolsz már jön az SMS. Sok "adja oda a kártyáját, nem jól húztam le az előbb" mondatot hárítottam el így

Én is kapom az sms-eket, konkrétan egyet kaptam erről. A problémában a telefonos tájékoztató szerint mindkét fél hibás volt, mert az üzlettől állítólag valami 'hibás formátumban jött a pénzlevonási kérvény, amit nem tudott jól értelmezni a rendszerük'…

Lehet, h a szines tv-re és az FM rádióra gondolt, ami a pápának modern technika lehetett... (Ezzel nem akartam senkit megbántani, ha esetleg mégis, akkor elnézést...)

Én örülnék a püskpöki titkár mondatában egy olyan szónak hogy "akkoriban" ("akkoriban modern").
Hozzászólásod:


Nem vagy bejelentkezve, de...

A)
hozzászólhatsz regisztrálatlanul...

B)
ha regisztrálva vagy, bejelentkezhetsz...