bazmeg ráesett a fejemre a bringa a durva dh-nál miután átfordultam a kormányon
A protektoroknak megvan az a hátránya hogy olyan helyeket is elkezdesz favorizálni bennük, amikhez technikailag még nem érsz fel. A durva dh-n csak akkor jövök le esés nélkül, ha a biciklit magam mellett eresztem
(Egyébként egy 3 centi átmérőjű durvább, és egy 1 centis említésre alig méltó finomabb horzsolást szereztem. A térdprotektorok kismértékben karcolódtak. Nagyon örülök, hogy rajtam voltak. A bal csuklómat lehet hogy egy időre hazavágtam, a tenyerem sajog. Különösebben nincs bajom, de majd holnap meglátom mi a helyzet és ha bírom akkor megyek esni megint. )
(Kedd reggel a fékkart amortizáltam egy kicsit ugyanott.)
Azért az bennem van keményen, hogy itt előbb-utóbb le akarok jönni esés nélkül. Ez egyáltalán nem biztos, hogy idén sikerülni fog, sőt szerintem kizárt, mert van egy rész amitől fullface nélkül marhára félek, bár múltkor már komolyan gondolkodtam rajta. Minden alkalommal egyre jobban megy, egyre többet vagyok a bringán mint mellette.
Az Axo Padlock kesztyű tenyere bizony lehetne vastagabb.
tekerési idő | 1:03 |
megtett út | 20,3 km |
átlagsebesség | 19,3 km/h |
max sebesség | 45,2 km/h |
szept 1 óta | 356,7 km |