Spórolástan
© Haszprus | lifeOlvasom itten, hogy felmerült az igény/javaslat, miszerint a nebulóknak középiskolában kellene valami pénzügyi tárgyat oktatni, mert a magyarok tökéletes analfabéták ezen a téren, nem tudnak spórolni, nincsenek tisztában a befektetési lehetőségekkel, a párna alatt tartják a spórolt pénzüket, már ha egyáltalán rendelkeznek vele. Csakhogy az óraszám felülről korlátozva van, és ezt már kitöltik a jelenlegi tantárgyak.
Lami Pál szerint az is problémát jelenthet, hogy a diákok kötelező óraszámát már most is maximálisan kitöltik, tehát az új tantárgy bevezetése csak a többi rovására történhetne.
Azért mégsem vetélkedhet a pénzügyi ismeretek tárgy a magyarral, a történelemmel vagy a matematikával- vélte.
Valóban nem vetekedhetnek a pénzügyi ismeretek a fentiekkel? Valóban nehéz volna mondjuk a matekba pénzügyi példákat becsempészni? Biztos, hogy fontosabb a Boci-boci tarkába belemagyarázott mélyelemzéseket bemagolni, mint megérteni, hogy lehet jobb körülmények között élni?