Ami azt illeti, ma voltam egy második körös állásinterjún (ahova egy 3,5 órás első kör után hívtak vissza), délután itt járt Schloddi, dumáltunk kb 5 órát, elnéztünk a mátrixra, meg az instantba. That's it.
meló - 2009 - 4 megfelelő bejegyzés
Jelöld be, hogy főbb mely kategóriákat akarod olvasni, vagy ha csak egyet: kattints a nevére.
Ma egyedül voltam bent, csináltam pár (3) képet, utolsó képet még régebben, egyik este lőttem. Telefonnal, igényesen
IRCQuote fight! In the ring:
most hívott egyik évfolyamtársam, [censored], kb. ilyen évfolyamelső kategória, hogy nem akarok-e vele közös biznict csinálni vmi portálfejlesztés témakörben merhogy anno csináltunk már egy pici oldalt közösen és h milyen gyorsan meg faszán meglett az is |
|
privacy power 1 | aha van erre időd? |
nincs | |
privacy power 1 | akkor nemet mondtál? |
aha kár mer jóarc meg biztos lenne mit tanulni tőle |
|
privacy power 2, aki tudja, hogy censored kicsoda |
pedig nem lenne rossz biztos (magyarul: pedig biztos jó lenne ) |
Ezeket a sorokat ezért írom, hogy aki esetleg nem tudná, hogy a Fibernet milyen szar cég az most megtudja. A történet úgy kezdődött, hogy reggel felkeltem, látom a modemen semmi se világít, jól van mondom remek, megint nincs internet. Kimegyek, hogy akkor nézek addig TV-t, de az se ment. Jól van, akkor felhívom az ügyfélszolgálatot, hogy akkor ez most mégis miért van. Nem tudnak semmit, de 72 órán belül kijavítják a hibát, remek. Még jó hogy van mobilinternetem és tudtam azzal pótolni a veszteségeket. Délután jövök haza és eszembe jutott, hogy valaki mesélte az ügyfélszolgálaton, hogy azért nem volt 4 hónapig adás a tévében, mert tévedésből kikötötte valami idióta szerelő a kábelt. A biztonság kedvéért felmásztam a betonoszlop tetejére ahol futnak a kábelek láss csodát, valami barom reggel kicsavarhatta a kábelt az elosztóból, mert szépen fel volt tekerve és az oszlop közepére lerakva. Á, nem voltam ideges csak egy picit. Visszatekertem és láss csodát egyből működött minden. Ezek után természetesen felhívtam megint a Fibernet ügyfélszolgálatot, hogy ezt mégis hogy gondolták. Ami a legszebb volt az egészben, hogy ők se tudtak erről semmit, mert se tartozásunk nem volt, se pedig munkalap nem volt kiállítva, hogy ki kéne kötni a tévét. Na, erre szoktam mondani, hogy no comment...