RSS: hozzászólások ehhez a bejegyzéshez 16 hozzászólás

Szólj hozzá Te is!


Õszintén szólva nem túl igényesen van kialakítva. Nem részletezem, mert sietek, de annyit mondok, hogy ha valaki belefog egy ilyen tuningba, azt azért teszi, mert bálványozza azt az autót, és nem egy "jobbat" akar venni, hanem abból kihozni a maxot.
Ez korántsem max. Miért nem vett akkor egy szakadt kabriót?

Kispolszkiból nagyon nehéz bármit is kihozni, nemhogy a maxot. Tudom, nekem is az van. Másrészt: honnan veszed, hogy ez az autó végleges állapota? Lehet, h a csávó most is épp alakítja.
ui.: sanszos, hogy megint a pusztába kiáltottam, így 2,5 év távlatából...

én már annak is örülnék, ha az enyém pl. menne.

vazz, 2-3 hétig állt, és lelopták a visszapillantómat. Kemény világ ez.

6) Krisz (nem regisztrált)
Nekem így első látásra az tűnik fel, hogy vajon hogy nyílhat az ajtaja?
Olyan, mintha a ponyva hozzá lenne rögzítve. Egyébként nekem is van ilyenem és 19 éves kora ellenére jól működik.

jó Neked. Nem szokott gond lenni az indítással? Nem cseréltél ki benne valami lényeges alkatrészt? Dinamós vagy generátoros? Motorja széria?

8) Krisz (nem regisztrált)
87-es évjárat, bowdenes indítású. Eredetileg dinamós volt, de generátorra cseréltettem. Az indítómotor volt már benne cserélve kétszer is. Egyszer leégett, egyszer pedig lekoptak a fogaskerekéről a fogak. Igaz, a mások az egy bontott volt már.

Na, akkor ezért nincs vele gondod. Az enyém bowdenes, dinamós, és csak a benzinpumpa lett cserélve. Szóval...

10) Krisz (nem regisztrált)
Amíg dinamós volt, addig sem volt vele nagyon baj, csak jobban kellett figyelni az áramfogyasztásra. Pl., ha sokat álltam dugóban, nem égettem a fényszórókat, max helyzetjelző. És figyelni kellett, hogy egyszerre ne működjenek nagy fogyasztók, pl. befúvóventilátor, fényszóró, ablaktörlő egyszerre. Nekem volt benne (most is van) egy feszültségszintmérő és azon mindig láttam, ha nagy volt az áramfogyasztás. Egyébként a generátor sem olyan tökéletes, mint komolyabb autóknál, mert alapjáraton nem adja le a maximális teljesítményét, de legalább azért valamennyit úgy is tölt.

Hát ja a kivitelezése még nem tól jó, de gondolom még alakít rajta a fószer.

Krisz Krisz: Bizony, bizony, a feszmérő hasznos. Én is jártam már így, hogy kicsit lestrapáltmaés kishíján otthagyott az út közepén. Világítás nélkül mentem haza a koromsötét Duna-parton...mondjuk 20-al.

13) Krisz (nem regisztrált)
Én is mentem már vele világítás nélkül, de akkor annak az volt az oka, hogy elszakadt az ékszíj és akkor pláne spórolnom kellett az elektromos energiával töltés hiján. :-) Akkor persze hűtés sem volt, de szerencsére ez egy nagyon hideg téli este volt és néhány km-t így is megtehettem vele. Mondjuk volt nálam tartalék ékszíj, de este fáradtan a hidegben az út szélén nem volt kedvem nekiállni szerelni.

Krisz: Pedig nem vicces egy merülő akku. Téli este otthagy az út szélén, és szívod a f...ogad. Inkább tedd fel, ha van ékszíjad. Nekem pl. nincs tartalék, és ez aggaszt is. De állítólag egy szorosra kötött harisnyával is elmegy... Sabaj, tuti ami ziher, guberálok majd egy ékszíjat...

15) Krisz (nem regisztrált)
Ha már az akkunál tartunk, akkor van még egy trükköm. Nekem téli időszakban van a csomagtartóban tartalék akku is. :-) Igaz, mivel nem volt rá szükség és csak úgy töltés nélkül van ott, lehet, hogy már teljesen halott. Egyszer meg akartam oldani, hogy az is töltve legyen és egy tartalékoló kapcsolóval bármikor át tudjak rá állni, de aztán ennek a megvalósítása lustaság miatt elmaradt, meg amúgy sincs rá naponta szükség. Így egy bikakábellel tudnám a másikra kötni, ezzel saját magamat bikázhatnám be. :-)

Az nem kicsit jó ötlet! Ez a bikakábel...teccik, nagyon teccik!
Hozzászólásod:


Nem vagy bejelentkezve, de...

A)
hozzászólhatsz regisztrálatlanul...

B)
ha regisztrálva vagy, bejelentkezhetsz...