Haszprus

Fertő-tó

©   Haszprus   |   bringa

Igazából a Fertő-tó kéne legyen a következő projekt, úgy érzem. A Velencei-tó 100 km-t jelentett a többség számára, Gabival 130-at mentünk (a tó megkerülése miatt). Mindez 2 nap, biciklis tekintetben teljesen edzetlen társasággal. A Fertő-tó kerülete 120 km, viszont hosszú vonatút előzi meg és követi. 3 napba bele kell férjen, a táj pedig valszeg különleges, bár nem jártam még arra és képről sem nagyon ismerem.

Toljátok az infót.

RSS: hozzászólások ehhez a bejegyzéshez 5 hozzászólás

Szólj hozzá Te is!

Balage Az nem baj, illetve nem tudom baj-e, nem tudom miként zajlik a határátlépés, meg tudjuk-e ejteni mindenféle kitérő nélkül etc.

adamo LOL

Én is oda megyek majd. A tó kerülete nem érdekel, de hosszú motorozás előzi meg és követi. Mindez augusztus második felében. Még van egy hely mögöttem

Voltam ott pár hete, osztállyal(!). 4 napra mentünk. Csornán szálltunk le a vonatról, onnan 50-60km Fertőd (első délután). dori kemping egész jó. (van weblapjuk, gugli). onnan 2. nap ~20an bőven körbeértünk a tavon 120km+20km eltévedés. Ilyen ~20 fölötti tekeréssel, kurva sok (már fárasztó szinten) megállással.
Határon nincs gond: személyivel lehet menni és nem kitérő. Érdemes óramutató járásával megegyezően kerülni (fertődről), mert az elején lesz akkor a dombos rész.
Van még vmi jó strand ausztriában és a nagycenki múzeum a másik irányban (harmadik nap). 4. nap reggel vissza csorna és pár óra vonatos zötyögés.
Hozzászólásod:

Nem vagy bejelentkezve, de...

A)
hozzászólhatsz regisztrálatlanul...

B)
ha regisztrálva vagy, bejelentkezhetsz...