The GuNN

Btk. 172.§

©   The GuNN   |   life

172. § (1) Aki nem nyújt tőle elvárható segítséget sérült vagy olyan személynek, akinek az élete vagy testi épsége közvetlen veszélyben van, vétséget követ el, és két évig terjedő szabadságvesztéssel, közérdekű munkával vagy pénzbüntetéssel büntetendő.

Nem tudom, ki hogy van vele, de nekem talán megérne ennyit, ha egyszer egy ilyen motoros őrültet látnék elvágódni az éjszaka közepén miután egykeréken próbált végigrohanni az Andrássyn cirka 150-nel úgy, hogy közben a nyeregben állt (!). Szóval nem bántanám, meg semmi, odamennék hozzá, remélhetőleg addigra már dőlne belőle a vér, hangosan felnevetnék, megtapsolnám és tovább ballagnék. És nem azért mert irigy vagyok a motorjára, az életstílusára, mert ő ezt mind megteheti, hanem azért mert speciel leszarom, hogy neki milyen motorja van és hogy ő mire képes vele. Manapság már szinte minden sarkon különböző versenyek vannak, el lehet rá menni de nem hiszem, hogy a város közepén kell éjszaka mindenkit fárasztani azzal, hogy ő aztán most mennyire überbasszájba. Nem érdekel. És kész.

RSS: hozzászólások ehhez a bejegyzéshez 63 hozzászólás


Ilyen esetben tőle elvárható, ha mondjuk még bele is rúgsz? Mert egy megfelelő vérmérsékletű és kellően dühös ottlakótól elvárnám

(2) A büntetés bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztés, ha a sértett meghal, és életét a segítségnyújtás megmenthette volna.
ertem en a gyuloletet, de vajon megeri egy barom miatt baromnak lenni es rosszabb esetben 3 evet ulni (nyilvan ilyen esetben inkabb a felso hatar fele fog tendalni a buntetes)? szerintem nem, es valoszinuleg te sem tenned meg, amit irsz. Az elvarhatosag ebben az esetben egy telefont jelent a mentoknek.

És ha egyszer te csinálsz valami faszságot és bele akarsz dögleni, akkor majd más is rugjon beléd? Tegyed a szívedre a kezed és mondd, hogy te még soha sem csináltál baromságot.
Ne mondd hogy te még egyszer nem padlóztál ki egy kocsit/motort. Nem indultál nagy gázzal és csikorogtál, stb.

Én is baromira unom a motorosokat, volt már velük nézeteltérésem, meg dühítő, hogy az,,utak királyának'' érzik magukat, de ilyen helyzetben én odamannék és segítenék, alap dolog.

Leegyszerűsítve a posztot: hülye ember halált érdemel, hibázó embert halált érdemel? Ugyan-ugyan…

Félreértitek ezt a postot. Szerintetek bárki komolyan odamenne és röhögne majd tovább sétálna? Nyilván ez csak az indulat kifejezése The GuNN részéről.

Továbbá a post nem hülye vagy technikai hibát vétő emberekről szól, hanem a tapló bunkó parasztokról, akik nincsenek tekintettel senkire és semmire, és éjjel 3-kor bőgetik a motorukat például a te ablakod alatt, vmint nagyívben szarnak a közlekedés biztonságára. Az ülésben állva vajon milyen reakcióidővel fog tudni lelassítani vagy elkanyarodni ha a helyzet úgy kívánja?

Hú, micsoda parázsló vita alakult ki itten amíg nem figyeltem . Szóval először is úgy látom sokan azt hiszik, hogy ha én ilyet látnék menten a kést is megforgatnám az illetőben biztos, ami biztos alapon .

Aztán Shamalt: Ha belehal az bizony csúnya dolog, azonban nyilván nem az alapeset. Figyelembe véve az Oktogon és Andrássy út környékén levő helyzetet az átlagos nyári éjszakákon (amivel szinte az egész belváros tisztában van) nevezetesen, hogy már este 20 körül kezdenek gyülekezni a motoros jófejek a Nyugati kör-óra alatt illetve az Oktogonon a nonstop meki előtt mégpedig azzal a céllal, hogy ők most egész éjjel itt fognak arcoskodni és itt utalnék a nem túl régen történt halálos balesetre is, amikor barátunk a motorjára kamerát szerelve rohant 170-nel a kanyarban, amikor elütötte a vele szemben szabályosan közlekedő motorost, aki viszont meghalt. Szóval előfordulhat, hogy olyan bíróval találkoznék, aki bizony megértené a dolgot és nem a legfelső határ fele indulna el (majd azt mondom: Azt hittem a mutatvány része az esés bíró úr!)

Balage: Soha nem padlóztam még ki kocsit. Motort több esetben is egy Zalaegerszegtől kb. 50 km-re levő kis faluban az utca és az erdő közötti szakaszon. Mondom újra lassabban: E n n e k i s m e g v a n a m ó d j a. Csak nem itt, a város közepén.

Isti: Ezt nem értem. Hibázó ember hogy jön ide?

Haszprus: Köszi szépen .

The GuNN Arra gondoltam, hogy hibázik, amikor ilyen farokságot művel.

Nyilván nem tartom jó megoldásnak a szemet-lábért elvet. És igen, mikor teszem azt épp elhúz mellettem egy motoros és megilyeszt, aztmondom, hogy xy felmenőjének minden jót. De amúgy meg semmi bajom nincs velük.

Szerintem a megoldás az azonnali segítségnyújtás, mentő szervek hívása, és közben a kemény hangú szóbeli kioktatás, egy kis alázással fűszerezve. Mert az kijár. Hátha össze-vissza szégyelli magát és tanul belőle.

Amúgy ez a gázfröccsökkel történő pénisznagyobbítás nem csak motorosokra jellemző… Esténként már szinte bárkire, aki alatt kicsit több lóerő van, mint az átlagnak. :-/

A hangszennyezést miért is nem mérik-büntetik?
Olthyer Ha egyszer strandpapucsban tökhülye a nagymotorhoz
Komolyra fordítva a szót: én is úgy szoktam érezni, hogy ezek a hangos-villantós autók (kabrió, meg sport, meg hűde meg mittomén) kompenzálnak valamit. Nem feltétlenül épp a közmondásos péniszméretet, de azt sejtem hogy, aki ezzel villog, az valójában sekélyes, emberi értékekkel nem rendelkező ember. Nem tud mást felmutatni. Mert aki tényleg a hangot meg a lóérőt meg az ilyesmit szereti, az már rég versenypályán műveli mindezt. Aki a körúton, az mind műmájer kis faszmaki. Kivétel _nincs_.

mainframe,
villantós autók (kabrió, meg sport, meg hűde meg mittomén) kompenzálnak valamit.
havi 7 számjegyű kereset esetén trabanttal kéne járni?

Haszprus Nem, hanem szép, elegáns, stílusos Volvo-val, BMW-vel, Mercedes-szel, stb. Ha megfigyeled, ezeket kb. meg sem lehet hallani, olyan finom a motorjuk, és nyugaton nem is azért veszik őket hogy besötétítsék az üvegüket, kipadlózzák őket, majd végül a járdán parkoljanak keresztbe. Ezek azok az autók, amiket emberi használatra, városi forgalomra terveztek (értsd: nem versenyezni), mégis mutatnak valamit a tulaj státuszáról.
Ami a harmadikon, dupla ablak mögött is kiviszi a dobhártyámat, az nem autó, az f@szverés. (Itthon a kabrió is, nyugaton talán kevésbé, bár nemtom. De itthon mindenképp.)
(Ja, és ez az egész áll a motorokra is. Gyk: A kabrió tulajdonság nem. )

mainframe, Alapvetően egyetértek, a státusz kifejezésére megvannak a megfelelő kategóriák autóból, mind a luxus, mind a sport kivitel esetében. A helyzet azonban az szokott lenni, ha megfigyeltétek, hogy Opel Corsa, Suzuki Swift, stb esik áldozatául a tuningolásnak, tehát ezekben az esetekben tényleg csak műmájerkodásról van szó, mert pénzük ténylegesen nincs egy rendes sportkocsira..

Motorosok tekintetében viszont alapvetően meg kell jegyezni, hogy a nagyobb hang (nem a cross motorok dob nélküli, nyers, fülrepesztő hangjára értem) sajnos szükséges, különben sem a gyalogosok, sem az autósok nem vennék észre, ami ugye egy forgalmi szituációban nem túl szerencsés. Így is nagyságrendekkel több odafigyelést igényel egy motorosnak a közlekedés, amit nem lehet a végtelenségig fokozni.
Hozzáteszem, a körúton 150nel száguldozó, indokolatlanul hangos motorosokat én is elítélem! Menjenek pályára!

Az szerintem rendben van, ha egy régi kis autót kipofoznak királyul. Láttam tuning-Trabantot és Polskit is! Sokkal jobban érdekelnek, mint az ablak alatt kétpercenként elhúzó luxusautók. Saját munka és fantázia van benne - annyi keretből, amennyi jutott. Szóval az ötletesség netovábbjáról van szó, míg a drága autóknál pusztán pénzről. De attól még nem illik a belvárosban zörgetni velük. :o Az a baj szerintem, hogy sokan nem tudják megállni, hogy ne műmájerkodjanak a hobbijukkal. Nem?

16) istván (nem regisztrált)
Motorozom…
Tavaly több ismerősöm is balesetet sznvedett, egyiksem az ő hibáikból.
Az egyiknél az autós tovább is hajtott, a rendőrök meg le se szarták az egészet.
Sőt volt nemegyszer hogy engem le akartak tolni az utról, mert nemtetszettem az autósnak. Csak annyi volt hogy 60 as táblánál 60 nal mentem.
Jah igen a másik kedvencem:Gyorsan mennek, egykerekeznek…
Kérdem én, te az 50 es táblánál 50 el mész? Ha 40 es tábla van kirakva, és nincs akadály dugó forgalom te 40 el mész?
Kérdem én ha lenne egy kocsid, ami megy 300 at, és 8 mp alatt van 200 on, te lassan mennél vele? Ezek 1 es seb fokozatba 140 et mennek, szóval 1 es-ben megszegted az összes seb határt, ami csak van az országban!
Kérdem én, ültél már motoron?
Kérdem én hogy tudod mennyivel nehezebb motort vezetni mint autót?
Szóval gondolkozzatok el ezeken, mert most énis anyázhatnálak titeket, autósokat, hogy több mint 100.000 et kellett a zsebemből fizetni, mert T.kolégátok a baleset okozása után lelépett.
Mellesleg, aki ment már motorral tudja hogy ezekkel a gépekkel lassan menni lehetetlen. Jah és továbbá, sosem álltam autós mellé hogy majd jól legyorsuljam őt
Ez mindig fordítva történik, szóval akkor kik akarják megsezgni a szabályokat?

Pontos adatok:2007 ben 60 motoros halt meg az utakon, autós kb 1200-1300, javarszük ittas, vagy seb határ túllépése miatt.
Elég jó arány nem? Azt is vegyük figyelembe, hogy a motorosnak nincs légzsákja, ABS -e (kivéve 1-2 típust), bizti öve, karosszéria ami védené őt. Tudom az autósok többen vannak mint a motorosok, de azt nézzük meg kinek milyen védelme van.
Tehát ha így nézzük máris kevesebb motoros követett el végzetes hibát, ráadásul nemhallottam még olyanról hogy iskolabusznak csapódott motoros megölt 10 diákot, nem a motorosok csinálják hogy elalszanak, és lerohannak az útról fel a megállókba.

Szóval ha már 1-2 köcsög itt szidja a motorosokat forduljon magába és gondolkozzon el ezen!

Nyugi, nyugi, nem bántottunk…

Mellesleg ha valaki tudja, hogy nem bírja ki, hogy ne hajtsa a járgányából azt, amit tud, ne vegyen olyan sok lovat maga alá.

Meg kell jegyeznem, hogy motorost nem egyszer láttam átegykerekezni a kereszteződésen, de autóst kétkerekezni csak TV-ben. Tény, hogy ittas motorosról sem hallottam még.

Ahogy nézem, iItt általában az őrült száguldozókról van szó, csak a kiindulás volt egy motoros eset.

istván:
Kérdem én, te az 50 es táblánál 50 el mész? Ha 40 es tábla van kirakva, és nincs akadály dugó forgalom te 40 el mész?
Kérdem én ha lenne egy kocsid, ami megy 300 at, és 8 mp alatt van 200 on, te lassan mennél vele?
Ha ideírnám, hogy igen, elhinnéd? Gyanítom, nem. Elég beteges hozzáállás, hogy ha a kocsi baromigyors, az mindjárt mentség a száguldozásra. Nem az.
Ezek 1 es seb fokozatba 140 et mennek, szóval 1 es-ben megszegted az összes seb határt, ami csak van az országban!
Akkor lehet, hogy ezek az autók nem is alkalmasak a forgalomban való részvételre. Lehet, hogy nem is arra találták ki? (Ha egy autóval nem lehet 40-nél gyorsabban menni, akkor nem megyünk vele autópályára. Érzed a hasonlóságot?)
Jah és továbbá, sosem álltam autós mellé hogy majd jól legyorsuljam őt
Ez mindig fordítva történik
Az, hogy _te_ nem viselkedsz így, még nem jelenti azt, hogy sok más motoros sem viselkedik így.
titeket, autósokat,
Na, itt felröhögtem. Tegye fel a kezét a törzsolvasók közül, aki naponta kocsival jár!
1-2 köcsög itt szidja
Te itt vendég vagy, nem tudom, feltűnt-e. Úgyhogy szépen kérlek, viselkedj már kulturáltan. Lehet véleményed, sőt, lehet a többségtől különböző véleményed is. De ne köcsögözz csak így bele a világba, mert az nem szép dolog. (Montana@ovoneni.hu)

A balesetek számával való dobálózásra most hadd ne térjek ki. Inkább egyezzünk meg abban, hogy a hülyeség nem járműfüggő.

Ja, és helyesírási szabályzat.

Kéne valami becslés arra, hány motoros van az országban, hányan járnak autóval, aztán azzal arányosítani a balesetek számát, és utána korrekciós tagot bevezetni azért, mert a motorosok kevésbé vannak védve. Gyanítom, hogy kb végeredményben ugyanaz az arány jönne ki, a legtöbb balesetet az emberi hülyeség okozza, az meg jelen van az autósok és a motorosok között is.
Egyébként régi álmom, hogy veszek egy kisebb motort, hogy ne kocsival kelljen majd a dugóban lavírozgatni, és ne a BKV-n kelljen lógnom a kapaszkodóról, ha munkába megyek, de még három-négy évig biztos várnom kell rá

Tamás: Az első része pontosan az, amit nem akartam kifejteni.
És igen, valami robogó nem is lenne rossz játék, csak ne lenne olyan hangos meg büdös.

Montana hidd el amint rajta vagy se nem érzed a szagot, se nem hallod a saját berregésed
Nem egy vizsgára azért értem be időben, mert kihagytam a BKV-t és robogóra szálltam… Bár tény hogy elkényelmesíti az embert és megszabadít attól az érzéstől, hogy minden több órára van budapesten belül egymástól.

BKV ellen nagyon jó lenne a kerékpár és görkörcsolya is. Ha lenne sok-sok jó bicikliút. Kerékpárral még csak átbukdácsol az ember a kereszteződésen, meg leszáll és átemeli adott útszakaszokon, de korival képtelenség jó tempóban haladni. :-/ Folyton szegélyeket és gödröket, repedéseket kell kerülni.


Olthyer Figyelj, mikor együtt mentünk, én pont úgy láttam, hogy te görkorival átlépsz minden padkát, nekem meg mindenhol le kellett tenni a lábamat. Talán cseréljünk!
mainframe: Előbb az Emberrel egyezkedj, én ráérek utána is nemet mondani.
adamo: Biciklivel sok szépet kívánok azoknak, akik az orrom alá pöfögnek. Nem akarom visszakapni ugyanazt. Mondjuk én gyalogosan is anyázok, ha előttem valaki bagózik.

Montana, Az is lehet. Az a biztos, hogy lehetne sokkal zökkenőmentesebb, ugyi? A járdán gyalogosként sem lehet elférni, mert ott parkolnak az autók. Sajnos ez a kevés parkolóhelyre vezethető vissza, és a város elcs… szoros építkezésére.

Olthyer,
BKV ellen nagyon jó lenne a kerékpár és görkörcsolya is.
Jó lenne, sőt, örömmel járok bringával egyetemre (még szerencse, hogy külön szobám van a tanszéken ;-)), de a későbbiekben tervbe van véve, hogy Bp-en kívül valamelyik elővárosban telepedek le, onnan meg azért már macerás bringával járni, és a főutakon nem is egy életbiztosítás…

istván,
Jah igen a másik kedvencem:Gyorsan mennek, egykerekeznek…
Kérdem én, te az 50 es táblánál 50 el mész? Ha 40 es tábla van kirakva, és nincs akadály dugó forgalom te 40 el mész?
Lehet hogy ha évente volán mögé kerülök, akkor 50 helyett 55-tel megyek (erre a forgalom is rákényszerít), de nem próbálok meg az autó tetején kézen állva vezetni, ebben teljesen biztos lehetsz

Jegyezzük meg hogy a motorosok esetén senki nem azon háborodik fel, ha 50 vagy 40 helyett 55-tel mennek. Ez a bejegyzés sem erről szól.
Kérdem én ha lenne egy kocsid, ami megy 300 at, és 8 mp alatt van 200 on, te lassan mennél vele?
Te 300-zal mennél vele a szembesávban?

A Mo-on forgalomban lévő autók 99%-ával is lazán megszegheted az összes létező sebességkorlátozásunkat, ez nem érv.
most énis anyázhatnálak titeket, autósokat,
nem vagyunk autósok

Tamás, Az biztos, hogy veszélyes! Manapság a zebrán gyalogosan átkelni is, nem? :o

29) István (nem regisztrált)
Olvastam miket írkáltok és 1-2 dologban nagyon félre vagytok tájékoztatva
Az, hogy én vendég vagyok, attól még elmondhatom a véleményemet, és hidjétek el, mikor olvastam a kommentjeitket, akkor krájöttem valami itt nem kerek.
Először is,

Tisztelt Montana!

Nem nagyon ismerek olyan autóst, aki betartja a seb határokat, és ez tapasztalat. Mikor a városba pl 50 nel megyek, énvagyok a leglassabb, balról és kapaszkodj meg JOBBRÓL is előznek. Köztudott, hogy jobbról tilos előzni. És én még a saját hülyeségem miatt nem törtem össze más autóját. Nah velem előfordult már, hogy autós miatt kellett szervízbe tolni a vasat, mert ugye motorosnak rendszerint NEM adunk elsőbbséget, mert én ugyis nagyobb vagyok, majd megáll
Hidd el ezt nem egyszer hallottam már autósoktól.
Mellesleg meg lehetne nézni, még akkor is ha 140 felett megyünk a városban, hány balesetet okozunk, és hányat az autósok.
Erről nem akarok vitát nyitni, mert TÉNY hogy jóval több autós okoz balesetet motoros kárára. Tavaly nem1 és nem 2-3-4 ismerősöm perecelt motorral, kivétel nélkül az autós volt a hibás. Egyetlen esetben a motoros tehetett a balesetről de akkor rajta kivűl más nem halt meg.
Nemhiszem hogy a tavalyi 2 eseten kívül hallottál már AKÁR tömegszerencsétlenséget okozó motorosról, aki elaudt vezetés közben?
Viszont gondolj arra, hogy egy autó és egy motor között milyen óriási különbség van a vezetési nehézség fokát nézve.

Ott volt a mecseki tragédia, ahol tudjuk a motoros 300 al ment és 150 nel csapódott a másik motorosba. Erről megvan a véleményem:
Évek óta az megy ha amotoros okoz balesetet akkor fel kell kapni. Tavaly annyian haltak meg autóbalesetben, mint egy kissebb falu lakossága. Ugye a mecseki tragédiára mindenki emlékszik. Arra is emlékeztek miko a személyautó hátúlról becsapódott a kamionba, kigyulladt, és elevenen égtek a kocsiba? A sajtóban sem volt felkapva hónapokon keresztül az ügy. Vagy mikor a hungária krt-nál egy autó a villamos pályán akart megfordulni, és a 14 es villamos telibevágta. Még a híradóban sem volt benne. Látjátok erről beszélek.

Akkor lehet, hogy ezek az autók nem is alkalmasak forgalomba való részvétre?
Erre csak azt tudom írni, hogy a SUV-terepjárók, hummerek, porsche-k lamborghinik, sem valók az utcai közlekedésre, mert méretüknél, erejüknél fogva nem idavalók, mint a sprotmotorok. Itt ugye bevallod mekkora csacsiságot írtál, mert akkor egy terepjáró, vagy sportautó sem közlekedhetne a városban.

Én sosem álltam oda autós mellé, hogy legyorsuljam.-erre a te válaszod, hogy van, aki igen ha én még nem is. -Erre csak azt a példát tudom felhozni hogy nemegyszer a belvárosban egy helyen találkoztunk, és a sok konzevrdobozzal jaszkariztak előttünk porsche, lamo ferrari, de láttunk 50 lovas suzukit is. Próbáltak húzni minket de általában kiröhögjük őket. Nemnagyoon láttam még olyat hogy motoros megy oda autóshoz, jó, belátom biztos van olyan is DE NEM EZ A JELLEMZŐ!

Kedves Tamás!
Nézd ez tény:Ha a száraz statisztikát nézzük, akkor el kellene gondolkodni, főleg az autóstársadalomnak, hogy ki kire dob követ. Minden évben kb 10%-kal nő az utakon elhunytak száma. Motoroséknál 50%, autóséknál 30% a gyorshajtásból bekövetkezett halál. Tavaly önhibájából 60 motoros veszítette életét és most kapaszkodj meg az ablaktörlőben, autós 1303! Igen, mondja a sokaság, „de mennyivel több autó van?” Valóban sokkal több. Nem tudom mennyi. Viszont gondolj arra, hogy egy autó és egy motor között milyen óriási különbség van a vezetési nehézség fokát nézve. Egy autó szinte hülyebiztos. Kasznibiztonságiövábéesszlégzsák a legszarabb 10 éves autóban is van, a mostaniakról ne is beszéljünk, épphogy nem katapultál. Egy motornál van egy sisakod és egy bőrruhád oszt kalap.

Elsimerem, hogy van barom motoros. Azt hiszem ebből is látod, hogy itt egy sokkal szélesebb probléma van, itt pörög. Nappal az autósok közötti egy főre eső k. Anyázások száma meghaladja kínáét, pedig ott sokan vannak, igaz, lehet, hogy jobban tisztelik egymást.

Durván meg arra a HSZ hez szóltam, aki azt írta hogy az önhibájából perecelő motoroson nem segítene.
Akkoris kikerülnek legalább 1 sávnyira ha te a vétlen vagy. Nemegyszer volt már balesetet okozó autós le akart, illetve le is lépett. Most mondhatnék történetet, ami haverommal esett meg egy KTM je volt stb-stb…

30) István (nem regisztrált)
Majdnem elfelejtettem
Tisztelt Haszprus!

Kérdezem, hogy óültél -e már motoron? Nem robogón, hanem nagymotoron?
Valószínüleg még nem, de nyugodj meg, ha lenne 1 ilyened akkor te is húznád neki, ahol csak tudnád.

Válaszolnék kérdéseidre:
Még nem vezettél autót kézenállva? Kicsit több komolyaságot!
Nem, nem megyek 300 al szembesávba, demár volt hogy autós jött velem szemben az én sávomban, és bizony nem 50 nel ment, és ha akkor elkap nem itt írnék nektek, és ez nem rajta múlott. De igaen, van ilyen videó, ahol Dodor 300 al megy Sopron-KApuvár szakaszon.
Hány olyan videó van fenn a neten, ahol autósok DRIFT-elnek a városban? Gumitégetnek stb?
Érdekes, a Hajógyári szigeten tavaly volt egy baleset, ahol a tűzoltók szedték ki a srácot az autóból, miután telibekapott egy fát. Attól hogy van egy 80 lovas Corsa-d az nem jelenti azt hogy tudsz is vezetni. Sajnos sokan vesznek ilyen mentalítással motort, hiszen 0% al elvihetsz egy 2.7 milliós motort, ami 130 lovas motort…

Várom a HSZ okat!

István, komolyan nem értem miben rejlik számodra a motor, az autó és a robogó között az az őrületes különbség, amitől a motorral feltétlenül 300-zal kell menni, míg a másik két járművel 50-nel.

Szerinted nem az emberen múlik? Aki autót meg robogót 50-nel vezet, az szerinted motorra ülve hirtelen 300-zal fog menni?

Autót és robogót vezettem, egyiknél sem éreztem szükségét hogy másokat veszélyeztessek, valamint kifejezetten aggályosnak tartom, amikor olyasvalaki mellé/mögé kényszerülök beülni, aki ezt másképp gondoljá.

egyszer volt hogy beültem egy tényleg őrült autós mögé, na vele naná hogy karamboloztunk is.

István Na, akkor kéremszépen ha Montana nem jön hozzám, akkor akár fel is vehetem ezt az ügyet retentő sok szabadidőmben, és elmagyarázhatom hol fut totálisan félre az érvelésed. Figyelj:
Olvastam miket írkáltok és 1-2 dologban nagyon félre vagytok tájékoztatva
Már a felütés sem tetszik. Nem irkálnak, hanem reagálnak (Érted: időt szánnak rá… Arra a halom nonszenszre, amit Te írtál…). Sokkal összeszedettebb és korrektebb stílusban mint Te. (Köcsögözni, miegymás, így látatlanban… Ejnye.) Meg már önmagában érdekes félretájékozottságot olvasni a fejükre a csupa fals, ám mégis tényként közölt dolgokkal a kommentedben.
(És ez még csak egy mondata volt, figyelitek, mennyire benne vagyok? )
Az, hogy én vendég vagyok, attól még elmondhatom a véleményemet
Elmondhatod. Csak nem úgy ahogy tetted, mert akkor nem fogunk komolyan venni.
és hidjétek el,
au
akkor krájöttem
…nade a gépelés se…?
Nem nagyon ismerek olyan autóst, aki betartja a seb határokat, és ez tapasztalat.
Én meg egy olyan motorost sem. Naésmost?
Mikor a városba pl 50 nel megyek
Igazából lehet motorral 50-nel menni? Ne haragudj, de ha ilyen hardcore módon véded itt a motorosokat, nem tudom elhinni neked (pláne a, miután a múltkori kommentedben elhangzott, hogy: Kérdem én ha lenne egy kocsid, ami megy 300 at, és 8 mp alatt van 200 on, te lassan mennél vele? Ezek 1 es seb fokozatba 140 et mennek, szóval 1 es-ben megszegted az összes seb határt, ami csak van az országban!), hogy minden korlátozást betartasz.
énvagyok a leglassabb, balról és kapaszkodj meg JOBBRÓL is előznek.
Barátom… Hol közlekedsz te az úton, hogy egy autó meg tud előzni jobbról?! Javaslom a jobbra tartást, több sáv esetén a jobb szélsőt. Azonnal nem lesz ilyen gondod.
motorosnak rendszerint NEM adunk elsőbbséget, mert én ugyis nagyobb vagyok, majd megáll
A motorosok meg ugyanezt csinálják a biciklistákkal, ők meg a gyalogosokkal (tisztelet a kivételnek). Ezzel együtt kell élni, sajnos ma ilyen a közúti etikett. Én sem örülök neki, de szerintem tudtad ezt akkor is mikor motort vettél. (Vigasztaljon a tudat, hogy az autósokat meg a kamionosok tolják le.)
Erről nem akarok vitát nyitni, mert TÉNY hogy jóval több autós okoz balesetet motoros kárára.
Ez nem lehet szimplán azért, mert úgy 50-szer annyi autó van forgalomban mint motor? (na ez az a nonszensz amiről beszéltem…)
Tavaly nem1 és nem 2-3-4 ismerősöm perecelt motorral, kivétel nélkül az autós volt a hibás. Egyetlen esetben a motoros tehetett a balesetről de akkor rajta kivűl más nem halt meg.
Ne haragudj, de a személyes ismeretségeid, meg hallomásaid alapján nem szeretnénk statisztikákat felállítani, és azokat az érvelésed alapjaként elfogadni.
hallottál már AKÁR tömegszerencsétlenséget okozó motorosról, aki elaudt vezetés közben?
Ez pedig meglátásom szerintem lehet azért, mert egy motor kevésbé alkalmas tömegszerencsétlenség okozására (kicsi, törékenyebb mint egy autó, elszáll, nem tud elütni egyszerre négy-öt embert, stb.), illetve hogy nem annyira lehet rajta elaludni (sem a póz, sem a zaj, sem a menetszél nem segíti hozzá az embert, szerintem).

István (tovább)
Viszont gondolj arra, hogy egy autó és egy motor között milyen óriási különbség van a vezetési nehézség fokát nézve.
Ezért is való jóval kevesebb embernek. Ám sajnos annál jóval többen vesznek. Aztán baleset van, meg csodálkozás.
Évek óta az megy ha amotoros okoz balesetet akkor fel kell kapni.
Akkor most hogy van az, hogy ugyehogy nem is emlékszünk semmi motoros balesetre, elleneben milyen sok az autós…?!
Arra is emlékeztek miko (…)
Nem, de ez nem is a sajtószemle. Pontosan mit akarsz ezekkel a példákkal beláttatni velünk?
Itt ugye bevallod mekkora csacsiságot írtál, mert akkor egy terepjáró, vagy sportautó sem közlekedhetne a városban.
Az eleje megint kicsit mókás a te szádból, de lépjünk tovább. Abban igazad van, hogy egy nagy, komoly terepjáró (bár nyilván tudod hogy ezeknek a nagy részét bizony kifejezetten városi forgalomra és használatra gyártják, már rég nem a falusi gazdaságok közötti ingázáshoz), vagy egy üvöltő motorral ellátott, szintén 1-esben 160-at menő sportautó ugyanúgy nem való az utakra. Ebben teljesen egyet tudok érteni. Csak az a baj, hogy míg minden 300 autóból 1 ilyen, addig a motorok között jóval gyakoribb a versenybe illő kategória. Szerintem kb. a nagyrobogó szinten túl már nincs is olyan motor ami a városra lenne tervezve. Vagy a terep, vagy az országút (chopper, ilyesmi), vagy a versenypálya.
Nemnagyoon láttam még olyat hogy motoros megy oda autóshoz, jó, belátom biztos van olyan is DE NEM EZ A JELLEMZŐ!
Attól nem ez a jellemző hogy te még nem láttál ilyet? Egyébként meg teljesen mindegy hogy jellemző-e vagy sem, szerintem nem ebből lesz a balesetek túlnyomó része.
Igen, mondja a sokaság, „de mennyivel több autó van?”
És a sokaságnak igaza van.
Viszont gondolj arra, hogy egy autó és egy motor között milyen óriási különbség van a vezetési nehézség fokát nézve.
Mondom újra, ha már ezzel takarózol immár harmadszor is: aki nem tudja vezetni, ne ilyennel közlekedjen. Én sem tudnám, nem is ülök rá.
Egy motornál van egy sisakod és egy bőrruhád oszt kalap.
Az a bőrruha, ha protektoros (mert különben csak vagizni van), rengeteget véd. Persze nem szól a fáma azokról a műmájerekről akiknek a motoros cucc napszemüvegből áll, de ők nyilván elenyésző kisebbség, azért látom őket egyfolytában (csak én nem akarok statisztikát csinálni belőle).
Elsimerem, hogy van barom motoros.
De még mennyi. Van normális is, de az nem szorul a te védelmedre, mert azzal nem történik semmi ilyesmi amivel a poszt foglalkozik.
Nappal az autósok közötti egy főre eső k. Anyázások száma meghaladja kínáét, pedig ott sokan vannak, igaz, lehet, hogy jobban tisztelik egymást.
…vagy csak ott mindenki biciklivel közlekedik? Megint mosolyt csaltak az arcomra a kitalált adataid…
Most mondhatnék történetet, ami haverommal esett meg egy KTM je volt stb-stb…
Azt látjuk hogy történettel tele vagy, van haver bőven akikből meríthetsz. Csak ezzel nem vagy előbbre.

Sajnálattal látom hogy nem érvelsz jobban mint múltkor, sőt. Meggyőzni nem fogsz senkit, csak foglalsz másfél képernyő helyet a kommenteddel, ami tök üres is lehetne, ugyanott lennénk. És közben mi irkálunk, meg csacsiságokat beszélünk. Aha…
Végezetül felhívnám a figyelmedet, hogy ha a kelleténél durvább hangnemben válaszolsz, minden további nélkül törlöm a kommentedet. Csak azért szólok, hogy megkíméljelek egy csomó munkától. De annak jobban örülnék, ha összeszednéd magad, és valami érdemit írnál, ami előbbre viszi ezt a vitát, vagy legalább elismernéd, hogy igazunk van. Mert ez a helyzet, csak te még nem látod.

István: Megkegyelmezek, nem elemzem pontról-pontra, mekkora butaságokat írsz. (Ja, igen, a csacsiság szó tetszett! )

Kicsit irritál, hogy nyilvánvalóan semmit nem tudsz rólunk, azokkal akikkel vitatkozol. (Pedig csak néhány kattintás lenne, hogy kiderítsd, nem a vadbarom gyorsulásiversenyzős társadalom legmélye ír ide.) Ehhez képest úgy tudsz ítélkezni, meg olyan skatulyákba sorolsz minket, hogy csak lesek. Egy csöppet gondolkodj már el!

A soraidból más nem is érződik ki, csak a fene nagy sértettség, hogy jaaaaj, szegény motorosok, akiket mindenki csak bánt. Mondd, akkor miért motorozol, ha az ennyire szar dolog?

Segítek még egy kicsit. A többség itt műszaki beállítottságú és érdeklődésű fiatal. Nem szeretjük a légből kapott vagdalkozásokat, ellenben szeretjük a tényeket, adatokat és a számokat. (Jó, a számokat csak a többiek, én nem. )

Ja, igen, direkt kihangsúlyoztam, hogy lehet véleményed. Ha nem lehetne, nem lenne kommentbox. Csak a stílus nem mindegy.

Különben helyesírási szabályzat, még mindig. (Ha mást nem, a word helyesírásellenőrzőjét engedd rá a szövegre, hidd el, sokkal meggyőzőbb lenne, amit írsz, ha nem fájna olvasni.)

Most jövök rá, kire emlékeztet ez a stílus.

Montana Mert most én voltam a gyorsabb.
Azt a lánykérést is annak tudhatod be btw, hogy kb. szóról szóra leírtad amit én írtam volna a kommentjére. És gondoltam ez nem lehet véletlen.

mainframe: Nem ér, mikor elkezdtem írni, akkor még nem láttam a tiedet. De megállapítom, hogy fölösleges is lett volna ennél jobban koptatni a billenytűket. (kopottak azok épp eléggé ) Úgy nagyjából leírtad, amit akartam.
És imádom a stílusodat!
(Megalol azzal védekezni, hogy kevesebb motoros baleset van, pedig a motor az mennyivel veszélyesebb. Aki k..vának áll, ne ríjon, ha b..szák. )


Haszprus, LOL, erről a képről eszembejutott a legutóbb übertúra

adamo: Ezzel a kommenttel bekerült a topik a személyes top10-embe.

Montana Én is Tiédet, ha már itt tartunk (Aki k..vának áll, ne ríjon, ha b..szák? Ezen röhögtem fél percig hangosan…)
Látod, mondtam hogy egymásnak vagyunk teremtve. Jó, tudom, az Emberrel beszéljem meg. Majd veszek egy 5 éves WoW előfizetést, aztán elcseréllek arra. (viccelek ám, nehogy sértődés legyen)


mainframe: Hmm, asszem te nagyon félreértesz valamit. Az egy dolog, hogy az Ember odaadna-e, de vajon én mit szólnék az ügyhöz? (Én is viccelek. Nem adna oda. Vagy mindjárt megjelenik, és kifejti az álláspontját. )
Olthyer: 30 nm-en lakunk, szerinted hova tenne ennyi tevét?! Vagy eladná az arab negyedben valakinek?

Akkor 5 ritka Hatalom Kártyát, két heti pizzát, mittomén… Lefordíthatjuk a kor igényeire.

Olthyer Van állatorvos ismerősöm aki sokáig dolgozott az állatkertben (és Hayabusája van, csak hogy csatoljuk a témához, amivel még sosem volt semmi balesete, talán mert tudja mikor mennyivel lehet menni (tehát a körúton, egy keréken NEM)), úgyhogy ne adj ötleteket, mert rossz vége lesz…
Hatalom Kártyáit szóba se hozd, az valami borzalom. Ellenben a Magic-gyűjteményemen már elgondolkoznék, hogy megér-e Montana annyit.
Montana Nos nézd, ha azzal irányítasz el, hogy a pasiddal beszéljem meg hogy hozzámjöhetsz-e, akkor nehéz szem előtt tartanom a női szuverenitásodat.
Vagy mindjárt megjelenik, és kifejti az álláspontját.
Noplzkthx. Nem akarok félreértéseket.

Egyébként hol vált ez a post ketté? Mármint Motorosok vs. Autósok táborra? Eredetileg, amikor írtam én csak azért szóltam a motorosokhoz, mert éppen az én környékemen a motoros seggfejek látványosabban seggfejek, mint az autós seggfejek. Senki nem állította, hogy a motoros nem lehet normális vagy hogy autós nem lehet hülye. István, elhiszem, hogy neked jó esténként a sisakodra rejszolni, de vegyük kérlek észre, hogy senki egy sértő szót nem mondott a motoros társadalomra (legalábbis nem nagyon). Ettől természetesen igaz az, hogy arányait tekintve, a motorosok veszélyesebbek, mint az autósok és nem csak magukra nézve. Az viszont ettől még nem lesz igaz, hogy az autósok szentek. Pusztán annyi a történet, hogy amíg 10 motorosból 8 hülye, addig 10 autósból csak 4 hülye, hiszen motort többnyire csak az vesz, aki szeret motorozni, míg az autó már szinte alap ahhoz is, hogy el tudj reggelente menni dolgozni.

The GuNN
hiszen motort többnyire csak az vesz, aki szeret motorozni
És azt hiszem ez a kulcsmondat, hölgyeim és uraim. Aki motort vesz, az fel akar tűnni. Az ki akar emelkedni. És az ilyen tipikusan az, aki húzatja 300-ig, meg üvölteti, meg egykerekezik. Mondom megint: tisztelet a kivételnek, mert van.

adamo, ROFL valóban
Ja mégse, csak most kattintottam.. azt hittem, a betört motorháztetős autót linkelted, csodálkoztam is hogy Montana ennyire keni

Mainframe, miután kiforgattad mondatról mondatra a kommentemet, hát mit is mondjak.
Erre ész érvekkel senkisem tud válaszolni, még te sem tudnál magadnak…
De én ilyet nem csinálok, csak azokat írtam le, amit az utcán tapasztaltam, tapasztalok.
Annyit tudok mondani, hogy vegyél egy motort, ülj fel rá, menj egy kört a városban és nézd meg, hogy reagálnak rád a TISZTELT AUTÓS TÁRSADALOM.
Megdöbbentő lenne, hidd el nekem.

Harpszus, nem nagy a különbség… Áhh, szinte semmi
Ezt valószínűleg sosem fogod megtudni, megérteni, ezért egy kicsit sajnállak is érte.

Mainframe nem 'nonszenszeket' írtam, hanem tényeket TAPASZTALATOKAT!
A kettő között nemtudom érted-e a különbséget. És megkérnélek, hamár idézel tőlem az egész mondatot idézd, mert valami zseniális módon fél-fél mondatokatemeltél ki magyarán, totálisan mást hozol ki a kommentemből mint amiket leírtam.
Volt egy sorod, ami kicsit nagyon erős volt : a jobbratartás. Ahol buszsáv van ott nemtudok jobbratartani, ugye mert akkor megszegem a KRESZ-t. Hidd el senkisem közlekedik szabályosan én sem, te sem. Az, hogy a gépelésbe kötöttél bele, meg kiforgattad a mondataimat az csak egy bizonyítványt állított fel magadról, a véleményedről, az egzisztenciádról, amit nem szándékozok kommentálni.

Az, hogy biciklistáknak meg zebrán nem adnak a motorosok elsőbbséget, érdekes, hány embert ütöttek el zebrán motorosok? És autósok?
A motorosok meg ugyanezt csinálják a biciklistákkal, ők meg a gyalogosokkal (tisztelet a kivételnek).--itt megint a statisztikára hívnám fel a figyelmet nézz utána nyugodtan..

Akkor most hogy van az, hogy ugyehogy nem is emlékszünk semmi motoros balesetre, elleneben milyen sok az autós…?! ---itt valamit nagyon félreérthettél… De sebaj belefér.
Amíg 1 motoros benéz azalatt, meghal 100 autós -->ez csak egy szám, nem konkrét adat
(mindent így írok le, nehogy félreérts valamit és teljesen VÉLETLENÜL kiforgasd a szavaimat).

Az a bőrruha, ha protektoros (mert különben csak vagizni van), rengeteget véd.
Igen rengeteget vég, de korántsem annyit mint a légzsák+kaszni+bizt. Őv.
Ezzel a mondatommal arra akartam kitérni, hogy bár autósból több van ahogy írtad, a motorosnak az autóshoz képest semmiféle védelme nincs, ráadásul ha elszab egy kanyart, vagy bármit, nem egy autós hal meg, sérül meg.(Nemtudom kell-e külön magyarázni)

Igen, mondja a sokaság, „de mennyivel több autó van?”
És a sokaságnak igaza van.---ha tovább olvastad volna, akkor rájöttél volna, hogy nem ez a mondat lényege

Erről nem akarok vitát nyitni, mert TÉNY hogy jóval több autós okoz balesetet motoros kárára.
Ez nem lehet szimplán azért, mert úgy 50-szer annyi autó van forgalomban mint motor? (na ez az a nonszensz amiről beszéltem…)


Erre a reakcióm az, hogy ezek STATISZTIKÁK! Baleseti statiszikáknak nevezik ezeket az adatokat. És ezek az adatok valóban léteznek, nem hasraütés szerűen írtam őket.-->OBB

Elsőbbségadás! --Ez a kedvencem
Ezzel együtt kell élni, sajnos ma ilyen a közúti etikett. Én sem örülök neki, de szerintem tudtad ezt akkor is mikor motort vettél. (Vigasztaljon a tudat, hogy az autósokat meg a kamionosok tolják le.)
Tolt már le kamion az útról? Mert engem nemegyszer tolt le egy 'KEDVES' autós kolléga, mert neki épp sietős volt az Árpád híd kanyarjába, és továbbá, elsőbbség-nyújtás elmulasztása végett voltál már résztvevője kamionos balesetnek?
Mert én már jártam rosszul, mert szintén kedves autós kolléga nemadott elsőbbséget, egyszerűen nem látott hozzáteszem az 1 hónapos motorom bánta amiért 2 évig gürcöltem… (mielőtt mondanád:nem, kedves barátom nem léptem át a seb határt, ugyanis olyan helyen közlekedtem, ahol még sosem jártam.)

Most mondhatnék történetet, ami haverommal esett meg egy KTM je volt stb-stb…
Válaszod->"Azt látjuk hogy történettel tele vagy, van haver bőven akikből meríthetsz. Csak ezzel nem vagy előbbre.

Ezek nem szimpla történetek, hanem élettapasztalatok, TÉNYEK!(Ezekkel csak azt szerettem volna kifejezni, hogy rendszerint nem az ismerősök, barátok, haverok vagy szemly szerint ÉN voltam a baleset okozója, hanem mint vétlen áldozat(ok)..)

A következő kérdésem eldöntendő kérdésnek szántam, amivel általában az emberek IGEN-nel vagy NEM -mel szoktak válaszolni:hallottál már AKÁR tömegszerencsétlenséget okozó motorosról, aki elaudt vezetés közben? A válaszodban kitértél a méretre, törékenységre stb…

-Viszont gondolj arra, hogy egy autó és egy motor között milyen óriási különbség van a vezetési nehézség fokát nézve.
-Ezért is való jóval kevesebb embernek. Ám sajnos annál jóval többen vesznek. Aztán baleset van, meg csodálkozás. A balesetek nagyrészét az autósok okozzák, érdekes, vagy megdöbbentő mozdulataikkal, igaz néha motoros is elszab egy-két dolgot, de annak a vesztese általában a motoros.

Nappal az autósok közötti egy főre eső k. Anyázások száma meghaladja kínáét, pedig ott sokan vannak, igaz, lehet, hogy jobban tisztelik egymást.
…vagy csak ott mindenki biciklivel közlekedik? Megint mosolyt csaltak az arcomra a kitalált adataid…" ---> itt újfennt csak kiforgattad a mondatod, amit leírtam… Itt arra gondoltam, hogy egymással
sem foglalkoznak nemhogy motorosokkal vagy gyalogosokkal)

Nézd ha nemtudsz csak ilyen HSZ-eket írni akkor szerintem ne is válaszolj, mert ahogy elnéztem, semmi újat nem írtál, csak kivágtad-beillesztetted a kommentjeim mondatát. Most énis ezt tettem, hátha megtudom magyarázni, melyik mondatomban, mire gondoltam…

The GUNN:'Pusztán annyi a történet, hogy amíg 10 motorosból 8 hülye, addig 10 autósból csak 4 hülye,'--> Nem biztos, hogy ez így van Ezt úgy, hogy mindkettövel utazunk valószínűleg jobban látjuk, mint aki csak autózik, gondolom ebben nincs vita.

Az, hogy először beírtam erre a fórumra azért történt, mert valaki ezt írta:!"Nem tudom, ki hogy van vele, de nekem talán megérne ennyit, ha egyszer egy ilyen motoros őrültet látnék elvágódni az éjszaka közepén, miután egykeréken próbált végigrohanni az Andrássyn cirka 150-nel úgy, hogy közben a nyeregben állt (!). Szóval nem bántanám, meg semmi, odamennék hozzá, remélhetőleg addigra már dőlne belőle a vér, hangosan felnevetnék, megtapsolnám és tovább ballagnék"!---Erre csak azt tudom írni:Remélem egyszer te is így jársz mint, amit másnak kívász. Remélem egyszer téged is az út közepén hagynak és majd 1-2 autós kikerül téged(mert ezt teszik, szintén tapasztalat)

Nemtudom ki vagy itt Mainframe, moderátor, vagy admin, ha gondolod nyugodtan kitörölheted a kommentemet, de ezek a sorok attól még tények, tapasztalatok.
Javaslom, hogy ismerőstől kérj kölcsön egy motort, vagy akár robogót, és menj ki-vagy be vele a városba, tegyél meg pár száz kilómétert, és akkor szerintem megérted a soraimat amiket írok, nemcsak neked, hanem a többieknek is. De vigyázz, közlekedj úgy, mintha mindenki rád vadászna(nem szó szerint, hanem átvitt értelembe értsd kérlek)
Mindkét járművel utazom, így valószínűleg nagyobb tapasztalatom, rálátásom lehet téren mint annak, aki csak autózik, vagy biciklizik. Ezek a dolgok segítettek, illetve késztettek e mondatok leírásában.

Aki k. Vának áll ne sírjon ha b. Sszák ---ennyit a kultúrált HSZ-ekről.
Ezek után senkise kritizálja a hozzászólásom stílusát.

István & István & István
Most már jóval rövidebb reakció lesz, mert kezd fárasztani az egész, és pontosan ugyanazt írod újra meg újra.
Akkor most nem idézek tőled ha allergiás vagy rá. (Bár nem tudom ez mióta kiforgatás, és azt sem éreztem hogy a maradék félmondatokkal kiegészítve sokkal több értelme lett volna a mondanivalódnak, de tessék, legyen, nincs idézet…)
(De neked ajánlom figyelmedbe, hogy az AltGr+Y karakterrel bevezetett szöveget a blog automatikusan idézetté formázza, és ha használnád ezt a funkciót, lényegesen áttekinthetőbb lenne amit írsz.)
Nem veszek motort, nem megyek vele sehová. Nem nekem való, és nincs is rá indítattásom. Azt hittem tisztáztuk.
6 éve van jogsim, és nagyjából ugyanennyi időt jártam kispolszkival, szerintem az autósok összes agresszív tulajdonságát ugyanúgy megtapasztaltam mint egy motoros.
Nem, nyilván nem tolt le kamion, és nem is ütköztem vele. Kerítsek neked havert aki igen, és mondjak róla szóló TÉNYT, ADATOT? Akkor igazam lesz? Omg.
Haszprus valószínűleg nem kér a sajnálatodból, de ezt majd ő megerősíti sztem.
Egy autós kontra motoros balesetből még jó hogy a motoros jön ki szarul. Értem, hogy nincs védelme. Ez most amellett érv hogy kevesebb balesetet okoznak? Vagy hogy ők mindjárt meg is kapják érte a méltó büntetésüket? Komolyan nem értem hová vezet az érvelésed… Következő kommentben esküszöm ki fogod hozni hogy az autós kontra autós balesetből is a motoros jön ki szarul, mert semmi védelme nincs, és a motort is milyen nehéz már vezetni.
Hát éppen nem a zebrát kellett volna felhoznod példának, mert a motoros elől fél lépéssel ki lehet térni, míg az autós elől legalább egy deszantosvetődés kell. Én ilyen és hasonló okokat tudok elképzelni hogy miért van kevesebb motorosok által okozott baleset. De ezt próbáltam megértetni veled amikor azt fejtettem ki hogy a motor törékeny, meg elszáll. Gyakorlatilag nem okoz balesetet, hanem lepattan az első tereptárgyról, és kész. Igen, tudom hogy nem így van. De egy autóval összeasonlítva mindenképp. Igen, az szív aki rajta ült, mert nincs védelme, tudom.
A történeteid azok, amik. Történetek. Nem reprezentálnak semmit. Ezért is nem hívjuk őket tényeknek. Ahogy az RTL klub híradóját sem kéne így hívni. De ez már más tészta.
Én rengeteg újat és szépet és jót tudok írni (nézd meg nyugodtan hogy mennyi hűdesokmindent írtam ide a blogra is már), de csak akkor, ha van mire reagálni. Akció-reakció. Cause and effect, ahogy a Merovingian mondaná. A te esetedben sajnos nem tudok mást reagálni, mint hogy megmutatom hogy hülyeség amit írsz. Mit vársz, mit mondjak rá? Másik hülyeséget? Azzal nem lennénk előbbre. Látod, én elvileg nem mondtam semmi újat, Te mégis kihoztál belőle még másfél képernyő hülyeséget. Mi lett volna ha írok is valamit? Megy ez neked magadtól is…
Ez blog, nem fórum. Pár helyen ki is van írva. Recognize.
Mainframe vagyok, a moderátor, az admin, az isten, a sátán, aki egyik kezével ad, a másikkal is ad (két egyformát). Örülök hogy így megismerkedtünk. (Olthyer tanácsára szépen ki is festettem sárgával, mert így nyugtatja a szemet. )
Nem törlöm, mert sikerült a megadott határokon belül mozognod, és az öncélú erőszaknak nem vagyok híve. A továbbiakban már ennél is jóval rövidebben fogok reagálni, ha ugyanezt a tartalmat kapjuk újra és újra. Vagy csak idézgetni fogom… magamat.
Amit Montana írt, az egy mondás. Népi bölcsesség (inkább ilyen urbánus, igazából…). Ezen megsértődni legalábbis gyerekes.

Így van, vállalom a gonosz tettestárs szerepét.

István: Figyelj, ez egy közmondás. Talán még az O. Nagy Gáborban is benne van. Nem én vagyok az első, aki használja, és nem is az utolsó.
Különben meg nem érzem úgy, hogy bárkit is minősítettem volna.
(Így zh előtt csak ezt az egy mondatot olvastam el. Na már látom, hogy MF is kifejtette ugyanezt.)

Pista! Úgy megsajnáltam most itt a motorosokat a kis performanszod után, hogy nem is tudom hova kapjak.


István: Statisztika, meg tények, ezek?! Ugyanmár. Reggel benn voltam az egyetemen. A teremben ült kb. 200 ember, ennek a 95%-a 18-26 év közötti férfi, és egytől egyig mind műszaki területen jártas. Ez Magyarországon történt. Most vonjam le azt a következtetést, hogy Magyarország lakosaira nézve 100 emberből csak 5 nő van, nincsnek gyerekek és idősek, továbbá nincs egy szál pénzügyes vagy kétkezi munkás se? Na ez kb. ugyanannyira statisztika, mint amit te készítesz az ismeretségi körödben. Igen, megint a nonszensz szó körül kaparászunk.
Az, hogy biciklistáknak meg zebrán nem adnak a motorosok elsőbbséget, érdekes, hány embert ütöttek el zebrán motorosok? És autósok?
Képzeld el a következő helyzetet. Mész át a zebrán. (Igen, gyalog, a lábaiddal a földön, mint a bogarak) Egy autós/motoros/biciklis nem áll meg, hanem a gyalogosok közé hajt. Mindenkinek sikerül odőben megállni/félreugrani, nem történik baleset. Akkor ez a kedves autós/motoros/biciklis nem is csinált semmi rosszat, hiszen senkinek nem lett baja?
A továbbiakban már ennél is jóval rövidebben fogok reagálni
Ne hagyj itt minket! Hallgatni akarunk!

56) István (nem regisztrált)
Ha nem veszel motort, sosem fogod tapasztalni, amit írtam, többek között a motorozás szépségét, ha nincs útban az autós, a szabadság érzését, és örökké a dugóban fogsz állni, rohadni, a te kis konzervdobozodban Ezek után így fölösleges írnom bármit is, mert a hülyeségetek rutinból legyőz, bármit is írok…

Az meghogy 6 éve van jogsid semmit sem jelent, barátom, ha alapvető KRESZ szabályokkal nem vagy tisztában(nem rád értettem, hanem általában)
Továbbá teljesen kiforgattad a mondataim jelentős részét, nem szeretnék idézni, mert hosszú lenne a kommentem.
Mellesleg amíg nincs vezetésben viszonyítási alapod, addig fölösleges olyan dolgokat írnod amiről se tapasztalatod, és bocsi, de FOGALMAT sincs.

Igyekeztem betartani a HSZ-ommal a szabályokat. Remélem sikerült..


István
Ezek után így fölösleges írnom bármit is, mert a hülyeségetek rutinból legyőz, bármit is írok…
olol
de FOGALMAT sincs
Legalább akkor írna helyesen ha csupa nagy betűvel teszi…

Részemről:

Jaj, ne már! Olyan jó kis topik ez, egész déelőtt füli ért tőle a szám. Tényleg!

Montana Sajnálom, vizsgáim vannak, miegyéb. Most mit vitatkozzak vele ha ilyeneket beszél össze, amilyeneket, és utána minket hülyéz le?
Sebaj, az idő nekem dolgozik. (Neki nincs védelme, és a motort is nehéz vezetni.)



Szerintem megbeszéltük, amit meg lehetett, a topic zárul, köszönjük a hozzászólásokat

Ez egy lezárt bejegyzés, nem fogad több kommentet.