Van ugye a munkahely, ahol napi 8 órában fogok fejleszteni saccperkábé. És van az itthoni gépem, ahol még nem tudom hogy lesz, de valszeg azt is használni fogom
Elég erősen számítógépcentrikus minden adattárolásom, nem papíron van a naptáram, nem a magyar postán keresztül levelezek stb. Most viszont két gépet fogok használni, úgyhogy jó lenne, ha az adatokat és beállításokat szinkronizálni tudnám köztük különösebb erőfeszítések nélkül.
A teendőimet a Remember the milken tartom számon, ez online, úgyhogy kipipálva. RSS terén Google Reader, dettó.
A levelezésemet igaz, hogy Gmail szerveren keresztül végzem, de nem webfelületen, hanem Outlookból. Valamilyen szinten így is látom bentről a levelezésemet (weben). Ha nagyon akarom, hordozgathatom a pst fájlokat, amik viszont kb. 1 gigát tesznek ki, úgyhogy nem biztos, hogy ezt napról napra el akarom játszani. Vagy igen?
A Firefox előzmények, könyvjelzők, jelszavak és cookie-k szinkronizálására találtam a Google Browser Syncet, ezt valszeg használni fogom, az itthoni gépemen már be is lőttem.
Mit lenne érdemes szinkronizálni még, és milyen megoldások léteznek?
Outlookra jó lenne találni valami jó megoldást. A pst-k másolgatása azért nem nyerő, mert ha egyszer véletlenül elfelejtem nap végén vagy elején, akkor igen nagy pácban vagyok. Látom hogy vannak különféle eszközök, próbáltatok-e már ezek közül valamit, ami be is vált?
Könyvtárak szinkronizálása is igen hasznos lenne, erre most látom a FolderShare.com-ot, ami ha minden igaz, valami Microsoftos megoldás, ami számomra már alapból bíztató, ugyanakkor egyelőre connect timeoutot dob, ami nem jó