Ezeket a sorokat ezért írom, hogy aki esetleg nem tudná, hogy a Fibernet milyen szar cég az most megtudja. A történet úgy kezdődött, hogy reggel felkeltem, látom a modemen semmi se világít, jól van mondom remek, megint nincs internet. Kimegyek, hogy akkor nézek addig TV-t, de az se ment. Jól van, akkor felhívom az ügyfélszolgálatot, hogy akkor ez most mégis miért van. Nem tudnak semmit, de 72 órán belül kijavítják a hibát, remek. Még jó hogy van mobilinternetem és tudtam azzal pótolni a veszteségeket. Délután jövök haza és eszembe jutott, hogy valaki mesélte az ügyfélszolgálaton, hogy azért nem volt 4 hónapig adás a tévében, mert tévedésből kikötötte valami idióta szerelő a kábelt. A biztonság kedvéért felmásztam a betonoszlop tetejére ahol futnak a kábelek láss csodát, valami barom reggel kicsavarhatta a kábelt az elosztóból, mert szépen fel volt tekerve és az oszlop közepére lerakva. Á, nem voltam ideges csak egy picit. Visszatekertem és láss csodát egyből működött minden. Ezek után természetesen felhívtam megint a Fibernet ügyfélszolgálatot, hogy ezt mégis hogy gondolták. Ami a legszebb volt az egészben, hogy ők se tudtak erről semmit, mert se tartozásunk nem volt, se pedig munkalap nem volt kiállítva, hogy ki kéne kötni a tévét. Na, erre szoktam mondani, hogy no comment...