BKV 2008: Több átszállás, kevesebb járat - Index.
Mert megérdemeljük A 14/114-es ill. 86-os megkurtítása határozottan röhej, előbbi járatok rendszeresen fullon (!) vannak (ráadásul a 4-es metróra hordanák a népet), a 86-os eltűnése pedig jelentős utazási időtöbbletet jelent az amúgy sem rövid úton azoknak, akik a 3-as busszal érkeznek és észak felé haladnának Budán. Csepelen a 38A-t nyírják ki, bevallottan utasvesztéssel számolva. Mert ugye a II. Rákóczi Ferenc út is arról híres hogy ott sosincs dugó, üljön persze mindenki autóba További ritkítások, járatmegszűntetések és -kurtítások a cikkben.
Most már értitek, miért népszerűsíti Demszky a bicót. Hamarosan úgyse lesz itt más
De persze a taxi jellegű (kihívható) éjszakai járatokra marhanagy szükség van a hegyvidéki kerületekben (ahol ugye tipikusan nem telik autóra/taxira), nem beszélve a mozgáskorlátozott-barát közlekedési eszközökről vagy liftekről a metróba állomásonként milliárdokért, meg ilyesmi. Fenti járatritkításoknak köszönhetően a többségből is mozgáskorlátozottat csinálnak Tekintsétek inverz felzárkóztatásnak. Rulez.
Csak azt nem értem, hogy ha Bp-en vissza akarják szorítani az autózást, akkor a BKV-t miért nyírják, és a 4-es metró projekt legutóbbi pármilliárdos költségcsökkentésében miért pont a kelenföldi P+R parkolót vágták ki…