bkv - 9 megfelelő bejegyzés

Mutass mindent

Jelöld be, hogy főbb mely kategóriákat akarod olvasni, vagy ha csak egyet: kattints a nevére.


mindet
jan
feb
már
ápr
máj
jún
júl
aug
sze
okt
nov
dec
2011
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
2008
-
-
-
-
-
-
-
-
-
2007
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
2006
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Haszprus

BKV / közter a k..edves

©   Haszprus   |   bkv life

Van bérletem, 9800 Ft-ért vettem, de megvágtak a bkv-n hogy nem volt bérletigazolványom. 12000 Ft-ra, akármennyit szövegeltem hogy az enyém és mai a dátum és most vettem. Hát a kedves mamátok. Amúgy tudom hogy ez a szabály hogy kellene bérletigazolvány de még soha egyetlen ellenőr se kérte számon rajtam, meg se említették hogy kéne. Ez egy közterületis volt. Nem írtam alá, de átadtam a személyimet. Utólag hülyeség volt, szerintem nem kutathatta volna át a zsebemet vagy bármi, semmit se tehetett volna. Csak nem tudtam h ennyibe fog fájni. De mindjárt csináltatok bérletigazolványt és megyek az akácfába, megpróbálom kidumálni. Ha nem sikerül, akkor 2000 Ft-ot kell fizetnem, merthogy van érvényes cuccom. Illetve remélem a bérletigazolványom ma már érvényes lesz. Nemtom annak hogy megy a kiállítása, sose csináltattam, mert minek, sehol se kérik, és nagy, meg plusz egy vacak amit cipeljek.

Ps lehet mondani h én voltam a hülye. Szerintem nem kellett volna megvágjon, és ezt neki is kifejtettem elég részletesen.

Haszprus

BKV-s matek

©   Haszprus   |   bkv l0lzor life szánalmas

30 napos BKV bérletet akartam venni mai (feb28) kezdődátummal.

Emberünk teker egyet a pecsétjén, és rányomja:

Február 28 - március 27.

Igazából számítottam a dologra, ezért rávezetően megkérdeztem tőle:
- Biztos, hogy 30 nap van a két dátum között?
- Igen.
- Akkor köszönöm, mégse kérek…

Ugye értitek, hogy amennyiben február 28-ig nem jött rá, hogy február csak 28 napos, akkor az elmúlt teljes egy hónapon keresztül 28 napos bérletet árult a faszi?

Észleltem egy olyan személyes levélnek álcázott típusú spamet ami valahogy átjutott a szűrőn, és mindjárt keresetlen válaszra is méltattam (naivan bízva abban hogy nem spambot csinálja, és ezúttal be is igazolódott a gyanúm), majd továbbküldtem a Homárnak. Igaz, nem az én bejelentésem alapján, de lehozták a dolgot. A spammerem azonban gyorsabb volt, és válaszolt. (Ami azért nem mindennapos, ezért is gondoltam hogy megírom ilyen backstage-finomság gyanánt a levelezésemet vele.)

mainframe

Kedves BKV...

©   mainframe   |   bkv éjjel első life magyarország

Nemrég írtam egy levelet a BKV-nak arra a problémára magyarázatot illetve megoldást remélve, hogy ugyan miért az orrom előtt gördül ki rendszeresen a végállomásról a buszom, holott én vagyok az első aki a HÉVről átér oda. Nagyjából kifejtettem nekik hogy ez a naaaagy menerendigazítósdijuk előtt nem így volt, hanem inkább logikusan megvárta a HÉV közönségét, illetve hogy gondolják át hogy mi máshoz érdemes igazítani Csepelen a menetrendeket mint a HÉVhez. Erre kaptam az alábbi választ, amit vágatlanul közlök, majd pár szóban le is reagálnék:

mainframe

Vonuljunk fel mi is

©   mainframe   |   bkv howto life magyarország szánalmas

Elmondom mi a bajom a mai Gay Pride felvonulással, de nem az amire gondoltok. Hanem az, hogy emiatt áll a nagykörút (egyéb helyszínekkel egyetemben). Igen, a 4-6-os is (illetve kétrészletben, pótlóval, háromnegyed szakaszon, stb.). Valaki magyarázza meg, hogy akárkinek támad valami ötlete, érzése, gondolata, akármije, annak miért kell ezt feltétlenül valami felvonulásban kiélnie? Ez ennyire jó buli? Miért van, hogy ha valaki elégedetlen a kormánnyal, vagy csak simán a választott pártja rendezvényére megy el tömegesen, vagy meleg, vagy akármi, az azonnal összeverődik egy párszázas-ezres tömegbe, és végigvonul a város egyik létfontosságú ütőerét képező főúton?

És ide tartozik az összes idióta városi rendezvény, a nevetséges másfélkilométeres futóversenyek elhízott belvárosi kispolgároknak, a futáshoz tudvalevőleg ideális (not) aszfalton, a tapinthatóan sűrű szmogban, illetve az amúgy támogatandó Critical Mass is. Miért, ó miért kell azzal felhívni a figyelmet magára mindenkinek, hogy egy napra megbénítja a város amúgy sem jól működő közlekedését? (jó, tudom, a BKV ilyenkor nem termel veszteséget, legalább ) Miért nem tudtak a melegek pl. a Városligeten át vonulni?

Tudom, hogy ez így van Nyugaton is (minden amerikai filmben egy felvonulás forgatagában rázza le az üldözőit a főhős), meg hogy ez kell hogy felhívja a figyelmet, meg miegyéb, de szerintem nem mindenáron. És szerintem az ilyenkor dugóban/lezárt utcában/akárhol megrekedt autós hangos kurvaanyázása teljesen jogos. Ha holnap eszünkbe jut, hogy az Überblogot még nem ismerik elegen, és ezért végig akarunk menni gyalog a Róbert Károly körúton, akkor mi a fasz van? Mindenki állj, mi most megmutatjuk magunkat? (És pontosan ezért sz@rom le hogy épp a melegek vonultak fel. Tőlem lehetett volna a Alkoholista Fókaidomárok Önismereti Köre is.) Értitek...

(Tudom, beszóltam a Critical Massre. Tépjetek szét.)

mainframe

Mf a bliccman

©   mainframe   |   bkv howto life magyarország

Mainframe izgalmas akcióba kezd(ett): Budapest metróhálózatában 20 alkalommal fog ellenőrzésen áthaladni lejárt bérlettel, azt szabályosan felmutatva az ellenőröknek. Tessék kommentben megtippelni, hogy ebből hány alkalommal fog fennakadni a rostán. A legközelebbi tippet adók között egy barátságos mosolyt és egy vállveregetést sorsolunk ki. (A nyugtalankodók kedvéért megjegyzem hogy a lejárt bérlet alatt van egy szép szabályos, aktuális is, a durva konfrontációk elkerülése végett.)

Haszprus

BKV 2008: Több átszállás, kevesebb járat

©   Haszprus   |   bkv life szánalmas

BKV 2008: Több átszállás, kevesebb járat - Index.

Mert megérdemeljük A 14/114-es ill. 86-os megkurtítása határozottan röhej, előbbi járatok rendszeresen fullon (!) vannak (ráadásul a 4-es metróra hordanák a népet), a 86-os eltűnése pedig jelentős utazási időtöbbletet jelent az amúgy sem rövid úton azoknak, akik a 3-as busszal érkeznek és észak felé haladnának Budán. Csepelen a 38A-t nyírják ki, bevallottan utasvesztéssel számolva. Mert ugye a II. Rákóczi Ferenc út is arról híres hogy ott sosincs dugó, üljön persze mindenki autóba További ritkítások, járatmegszűntetések és -kurtítások a cikkben.

Most már értitek, miért népszerűsíti Demszky a bicót. Hamarosan úgyse lesz itt más

De persze a taxi jellegű (kihívható) éjszakai járatokra marhanagy szükség van a hegyvidéki kerületekben (ahol ugye tipikusan nem telik autóra/taxira), nem beszélve a mozgáskorlátozott-barát közlekedési eszközökről vagy liftekről a metróba állomásonként milliárdokért, meg ilyesmi. Fenti járatritkításoknak köszönhetően a többségből is mozgáskorlátozottat csinálnak Tekintsétek inverz felzárkóztatásnak. Rulez.

Csak azt nem értem, hogy ha Bp-en vissza akarják szorítani az autózást, akkor a BKV-t miért nyírják, és a 4-es metró projekt legutóbbi pármilliárdos költségcsökkentésében miért pont a kelenföldi P+R parkolót vágták ki…

Haszprus

Egymillió a Combinórongálók nyomravezetőjének

©   Haszprus   |   barátok bkv idézet life

Egymilliós jutalom a Combinók rongálóinak nyomravezetőjének

Nyomravezetői jutalmat ajánlott fel Demszky Gábor főpolgármester annak, aki információkkal szolgál a Combinók megrongálóiról.

(Index)

Mi lehet a bünti egy ilyen tettért? 50e Ft pénzbírság? Megrovás? Kiváncsi vagyok mikor jelentkezik két ember a tanú és tettes szerepre fejenként 500e-ért…

Update 13:08: tanult félművelt ( ) kollégám szerint 2-8 évig büntethető a dolog, ez esetben a fenti verziót szerintem el lehet felejteni, viszont fura hogy a törvény ilyen szigorral sújtja a rongálást és mégis ilyen balkáni állapotok uralkodnak a bkv ill. a máv járművein…