RSS: hozzászólások ehhez a bejegyzéshez 18 hozzászólás

Szólj hozzá Te is!



Traffipax ellen én személy szerint úgy szoktam védekezni, hogy betartom a sebességkorlátot. Hm?



Tamás, Van egy másik, régi megoldás is. Több különböző helyről hallottam már, hogy működik de kipróbálni még nem próbáltam. A módszer lényege a rendszámtáblára eső fény megtörésében rejlik. Úgy kell megvalósítani, hogy fogsz egy sötét és erős színű matt vagy fényes festéket. Mondjuk feketét. A festékkel vastagon bekened az első és a hátsó rendszámtáblákat, így a festéknek hála a fényképező, illetve a fényképeket elemzők képtelenek lesznek kivenni magát a rendszámot!

Egyébként nem tartom jó ötletnek, ha nem tartod be a szabályokat.

The GuNN, indokolatlanul szigorúak a szabályok

indokolatlanul szigorúak a szabályok
…mondjátok Ti, amikor itt Angliában 30 a sebességkorlát városon belül. Igaz, mérföld per órában

(Viszont autópályán is csak 70mph a maximum).

Nincs semmilyen megoldás a traffipaxok ellen sajnos Max lézerblokkoló pár száz ezerért Az jelzi, ha lézerrel céloznak rád, meg egy bizonyos távolságig a lézer nem tudja leolvasni mennyivel jösz, tehát időben le tudsz lassítani

A legrövidebb hétvége a legtöbb fotóval

Most is jó hétvégénk lesz, remélem

Pussz

PS. Traffipax ellen jó az olyan autó, amivel úgysem mernél gyorsabban menni, mint 140

11) Mebarak (nem regisztrált)
Nagyon jók a képek a kocsiról! Klassz

Vááá.. één is akaroook!

Nincs esetleg üresedés a cégnél? Épp ráérek

Haszprus, Indokolatlanul szigorúnak tűnnek, de lényegében ma is ugyanolyan gyorsan és szinte fájdalommentesen meg lehet halni egy gyors és biztonságosnak tűnő autóban, mint régen a 100-as skodában, ha gyorsan megy az ember. A sebesség attól még ugyanolyan sebesség marad, csak egyre kevésbé érzékeljük a bástyának tűnő autóinkból.


A sebesség attól még ugyanolyan sebesség marad, csak egyre kevésbé érzékeljük a bástyának tűnő autóinkból.
+1. Két hete láttam Brentfordban egy kis egyenrangú útkereszteződés sarkán egy rommá tört Toyota Prius-t (rendszám alapján 2008 eleji évjárat). Namármost, a kereszteződés benn van Brentford közepében, ahol már csak az angolok érdekes parkolási szokásai (út szélén két oldalt úgy, hogy a két sávos útból jó, ha középen egy sáv megmarad) miatt sem lehet nagyon száguldozni, szerintem egyenesen fizikai képtelenség lett volna annak az autónak 40 mph-nál többel érkezni a kereszteződésbe, mégis harmonikára tört az eleje.
(Tegyük hozzá, a légzsák szemmel láthatóan működött).

Haszprus, le mertem volna fogadni, hogy érkezni fog egy ilyen válasz
Tamás, igen, durva, hogy mikre képes a fizika. Az ilyen Euro-NCAP törésteszteket is valami 50 vagy 60 km/h-nál csinálják és ahhoz képest elég nagy az amortizáció.

Tamás, és az embereknek benne mi bajuk lett? Mert talán direkt törnek ennyire az autók, pont hogy minél több energiát elnyeljenek, és az a lényeg, hogy az utascella épen maradjon.
Egy hummer nem nagyon törik össze, mégis könnyen megdeglesz benne, mert nem sokat nyel el az ütközési energiából, cserébe leszakadnak a belső szerveid…

NCAP törésteszteken meg nem az amortizációt vizsgálják, hanem az emberek sérülését…
(abba ne menjünk bele, hogy mennyire torz képet ad egy autó által nyújtott védelemről az NCAP)

Hm. Ebben lehet valami logika, végülis az utascella viszonylag ép volt. De akkor is felvetődik a kérdés, hogy vajon mennyivel mehetett az a kocsi azok a környéken, hogy ennyi energiát el kellett nyelnie a kasztninak. Meg hogy vajon ki jöhetett szembe, kinek volt elsőbbsége és melyikük gondolja még most is úgy, hogy túl szigorúak a szabályok

(Disclaimer: egy nem túl fiatal (9 éves) Fiat Bravo-t vettünk január végén, és hát azóta én nem kimondottan örülök, amikor valaki más száguldozik az úton, mert lehet, hogy őt megvédi majd a kasztnija, de minket nem, ha belénk jön…)
Hozzászólásod:


Nem vagy bejelentkezve, de...

A)
hozzászólhatsz regisztrálatlanul...

B)
ha regisztrálva vagy, bejelentkezhetsz...