szánalmas - 2007 november - 2 megfelelő bejegyzés

Mutass mindent

Jelöld be, hogy főbb mely kategóriákat akarod olvasni, vagy ha csak egyet: kattints a nevére.


mindet
jan
feb
már
ápr
máj
jún
júl
aug
sze
okt
nov
dec
2011
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
2006
-
-
-
-
-
-
-
-
2005
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
2004
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
mainframe

Reklámszünet, faszom...?

©   mainframe   |   film life reklám szánalmas tv

Nem, nem, és nem akarom elhinni, bazmeg, hogy az RTL Klubon részletes, 15-20 perces rallyhíreket kapok bazmeg a filmem KÖZBEN, a reklámszünetben (nyilván a kötelező 15 perc reklám után, pluszban...). Rendesen, kommentátorral, mindennel, ilyen összefoglaló. Mikor nézném a Ponyvaregényt, faszom. Hát hova bír még lejjebb süllyedni a magyar kereskedelmi televíziózás, faszom? Kurvamód fel vagyok baszva, ha nem lenne kivehető a szavaimból...

Haszprus

BKV 2008: Több átszállás, kevesebb járat

©   Haszprus   |   bkv life szánalmas

BKV 2008: Több átszállás, kevesebb járat - Index.

Mert megérdemeljük A 14/114-es ill. 86-os megkurtítása határozottan röhej, előbbi járatok rendszeresen fullon (!) vannak (ráadásul a 4-es metróra hordanák a népet), a 86-os eltűnése pedig jelentős utazási időtöbbletet jelent az amúgy sem rövid úton azoknak, akik a 3-as busszal érkeznek és észak felé haladnának Budán. Csepelen a 38A-t nyírják ki, bevallottan utasvesztéssel számolva. Mert ugye a II. Rákóczi Ferenc út is arról híres hogy ott sosincs dugó, üljön persze mindenki autóba További ritkítások, járatmegszűntetések és -kurtítások a cikkben.

Most már értitek, miért népszerűsíti Demszky a bicót. Hamarosan úgyse lesz itt más

De persze a taxi jellegű (kihívható) éjszakai járatokra marhanagy szükség van a hegyvidéki kerületekben (ahol ugye tipikusan nem telik autóra/taxira), nem beszélve a mozgáskorlátozott-barát közlekedési eszközökről vagy liftekről a metróba állomásonként milliárdokért, meg ilyesmi. Fenti járatritkításoknak köszönhetően a többségből is mozgáskorlátozottat csinálnak Tekintsétek inverz felzárkóztatásnak. Rulez.

Csak azt nem értem, hogy ha Bp-en vissza akarják szorítani az autózást, akkor a BKV-t miért nyírják, és a 4-es metró projekt legutóbbi pármilliárdos költségcsökkentésében miért pont a kelenföldi P+R parkolót vágták ki…