life - 2006 május - 13 megfelelő bejegyzés

Mutass mindent

Jelöld be, hogy főbb mely kategóriákat akarod olvasni, vagy ha csak egyet: kattints a nevére.

Jövőképek - alvás nélkül

IRCQuote fight! In the ring:

Haszprus
kiváncsi vok mi lesz ha jön a tabletta amivel nem kell aludni
jöhetne már
utálom az alvást
felesleges időelbaszás
Haszprus
a) eddig az embereknek (egész országnak/kontinensnek) volt egy bioritmusa. nappal boltok nyitva, éjjel zárva, közlekedési dugók jól meghatározható időpontokban, munkakezdés szintén, energiafogyasztás reggel indult be, stb, érted.. na ez full megváltozik
b) kell csinálni közterületekre meg mindenhova atomerős éjszakai világítást hogy éjjel ugyanúgy lehessen mindent csinálni mint nappal
WiZARD
nem vagyok benne biztos hogy egyenértékűvé kell tenni a nappalt az éjszakával
illetve az éjszakát a nappallal
miért?
ha sose alszol éjjel...
attól még jó az ha más

Szerinted?

Haszprus

Jövőképek - (kik) fognak dolgozni?

IRCQuote fight! In the ring:

Haszprus
az a helyzet hogy 20 év múlva csak azoknak lesz munkája akik a gépeket fejlesztik, a többiek helyett gépek fognak dolgozni
na jó de 50 év múlva biztosan
ez 100% h így lesz
55 év múlva meg a gépek fejlesztik magukat és te se kellesz majd
60 év múlva meg kilépsz a mátrixból
Haszprus
ez sose lesz így mert a gépi fejlesztésekkel saját magadat is fel tudod ruházni, memóriachip, társprocesszor, stb.
ill. legalábbis jóideig nem hiszem h túllépnék az emberi agy teljesítményét a gépek _minden_ területen. amíg nem minden területen lépik túl, addig az embernek lesz munkája

Szerinted?

70,0

©   Haszprus   |   bringa élelmezés life történelem

A halvány a konkrét mérések eredménye, az erősebb vonal öt mérés mozgó átlaga.

71 nap terméke: 75,5 kg -> 70,0 kg. Közreműködött:

1. Egészséges étrend
  2. Úszás
  3. Bringázás

Nemrég eldöntöttem, hogy mivel ilyen jól haladok, megyek még lejjebb is. 67 kg-ot tűztem ki új célul.

(Egyébként 177 cm a magasságom.)

mainframe

Töri érettségik

©   mainframe   |   life szánalmas

Barátaim, ilyen mélyen még nem voltam lesújtva, mióta… nem is tudom, mióta… Szóval ma sikerült megtekintenem a közép- és emeltszintű történelem érettségiket. Igen, az ideit. Örömmel tudatom veletek: kezdünk felzárkózni az USA-hoz. Olvassátok, és kommentoljatok. Ha erre tudtok szavakkal reagálni.

PDF file-ok, egyébként. Na megyek vissza, sírni.

WiZARD

Vakságot is okozhat a kontaktlencse folyadék

©   WiZARD   |   life

A Fusarium keratitis egy ritka, gombás jellegű (Fusarium gomba által okozott szaruhártya gyulladás) szembetegség, amitől - megfelelő kezelés hiányában - akár meg is lehet vakulni. Ugyan mint írtam, ez egy ritka betegség, mégis hirtelen ezzel lett tele a világsajtó a Bausch & Lombnak köszönhetően. A B&L lágy kontaktlencse-ápoló folyadékcsaládja ReNu néven fut, elég régóta, USA-ban 30 millió kontaktlencse-viselőből 11 millió a régebbi ReNu Multiplust, 2,3 millióan pedig az újabb, modernebb (új generációs hidratáló és fertőtlenítő hatóanyagot tartalmazó) ReNu Moisture Loc fantázianevű, 2004 óta van a piacon lévő terméket használják. Állítólag csak az újabb, Moisture Loc termékkel van gond, bár jobban utánaolvasva annyira nem egyértelmű a helyzet.

Bringa vizuális típusoknak

©   Haszprus   |   350d barátok bringa kondi life történelem túra úszás

Rájöttem, hogy az idei ösztöndíjam túlnyomó részben fedezi a bringámat, és az ösztöndíjamba senki se köthet bele, hogy nem dolgoztam meg érte. Ezek után bátran le merem publikálni, íme a tegnapi szerzeményem.

My precious (Scott G-Zero FX)

Utoljára 4 éve ültem egyébként bringán, a tegnapi napot nem számítva, és akkor is csak párszor, azelőtt meg tíz éve. Akkoriban sokat tekertem, utána meg mindenféle körülmény miatt nem volt kedvem vagy időm rá. De most érzem, hogy ismét elég komoly tekerésbe kezdek, és legrosszabb esetben a fenti szerzemény biztosítja, hogy kedvem is legyen hozzá. Egy nyári bringautat már el is kezdtem szervezni a 4 évvel ezelőtti csapattal, valamint lehet, hogy The GuNN-nal is ellátogatunk erre-arra (felmerült Szlovákia). Semmi sem biztos, de a kilátások derűsek

Változások vannak. Egészséges étrend, fogyás (70,9-nél tartok kevesebb mint 2 hónap alatt - eredetileg 70-et céloztam be, 6 hónapos határidővel, de most már inkább 67-ig meg se állok), mafc uszoda, kondorosi uszoda, bringázás. Már csak a sch konditermét kéne beiktatni, és senki se ismerne rám.

Bringa második megközelítésben

©   Haszprus   |   barátok bringa fotózás life

Voltunk The GuNN kollégával megvizsgálni ma egy bringát. (A buszon egy ad-hoc überblog-találkozó szerveződött, mert beleakadtunk Orcába is ) Szóval milyen bringát néztünk. Egy megfelelő darabot. Nem volt hiba benne. Azaz hogy egy probléma mégis akad. A bringa jobb mint én. Kétségtelenül. De hisz hogy is ne lenne az, pillanatnyilag egy Tesco Bájk™ is többre képes, mint amit én ki tudnék használni ennyi év kihagyás után. Azonban célom felfejlődni. De ez a bringa még így is többre képes, mint amit egyáltalán el óhajtok érni.

Úgy esett 2002-ben, hogy alapos tájékozódás után kinéztem egy fényképezőgépet, és megvettem abban a szellemben, hogy majd fotózgatok mindenféle jelentéktelen marhaságot. De mihelyt kezemben volt a gép, kinyílt a szemem, olyan dolgokat láttam meg az utcán, amik mellett addig elmentem. Mindenhova vittem magammal a gépet, és gyakran nyomtam le a kerek ezüst gombot. Megtanultam kezelni, kihasználtam tengernyi manuális beállítását, hamar eljutottam arra a pontra, ahol már kevés volt az eszköztára. Éveken keresztül új gép után sóvároghattam.

Nem vagyok – még – nagy bringás. Egykor az voltam. Régen. De most úgy gondolom, nem fogok rajta évekig fejleszteni semmit. Egy olyan gép kell, amiben bízhatok, hogy nem az fogja számomra a limitet jelenteni, csak saját magam.

A végső döntés még hátra van, és egyáltalán nem könnyű.

The GuNN

Backslash - A hiányzó láncszem

©   The GuNN   |   barátok hwsw life

A legenda szerint Worf agyából pattant ki az ötlet, hogy mekkorát robbanna egy ilyen _újság_. Aztán amikor nagyjából két éve összehívott hármunkat a második emeleti 1 szobás bútorozatlan lakásába, előadta. Előadta, hogy arra gondolt, hogy kellene egy olyan újságot csinálni amilyen még nincs. Legyen mondjuk informatikai, hiszen ehhez még értünk is valamennyire. Aztán legyen mondjuk az átlagnál igényesebb, hogy ha valaki meglátja az utcán és kicsit is foglalkozik kompjúterrel, akkor a kezébe akarja venni. Aztán legyen mondjuk ingyenes. Mekkorát fog pukkanni, te jó ég, ingyenes informatikai magazin ami mindennek a tetejébe nem a szokásos wc papírra van nyomva, hanem igényes, csillivilli papiruszra. Szóval mutogatta ott a képeket közben csillogó szemekkel áradozott róla, A mérete ilyen lesz, hogy ezzel is feltűnést keltsen, ennyi oldal lesz, a dizájn is kész, tessék, szerintem szupi meg amúgyis, most mi baj lehetne. Ez jellemző volt rá. Ez a sugárzó, sokszor már-már buta és irrealalisztikus optimizmzus, persze ezt akkor még nem tudtuk. Talán ezért is hittünk neki. Hirtelen ott abban a pici lakásban négyen elhittük, hogy Worf valami hatalmas ötlettel állt elő és ha akarjuk, hamarosan újságkiadó lesz belőlünk.

Hétvége - meló

©   WiZARD   |   fotózás life

Folytatom a hétvégi élménybeszámolóm. Királyrétről dél körül el kellett jönni (amúgy se akartam tovább maradni), mert 15:30ra egy esküvőre kellett mennem fotózni. Polgári szertartás, egyházi, szabadban pár fotó, aztán este kaja+pia amíg bírjuk. Szimpatikus volt a pár, és az egész társaság, ennek örültem mert így jól éreztem magam végig, és asszem a képek is jobbak, amikor szívesen fotózok, mint ha csak muszájból.

Vasárnap az eredeti tervek szerint a Luxusautó kiállításra mentem volna fotózni, de reggel kitalálta a főnököm, hogy oda mégse kell menni, mert van elég kép, és inkább a Petőfi Csarnokba menjek a Devils Motor Show-ra. Haverommal mentem, mert őt is érdeklik a motorok, bár ő mondogatta, hogy nincs ott semmi, csak börze. Odaértünk, végül nekem lett igazam, nem csak börze volt, hanem Devils Motor Show (képek). Gyorsan körbefotóztam mindent, aztán átmentünk a Luxusautó kiállításra szétnézni. Ez eléggé csalódás volt, jobbra számítottam, több luxusautóra, elég sok hiányzott (Maybach, gyári Porsche-k, Ferrarit se vitték túlzásba, Bugatti Veyron is csak a csütörtöki VIP napon volt ott...), és nagy számban voltak olyan autók, amiknek köze sincs a luxushoz

Hétfőre is jutott meló, a Gumball 3000 verseny résztvevőit kellett fotóznom. Bécsből érkeztek, a Gresham Palotához, ott kipakolták a cuccokat, majd a Roosevelt téren a Magyar Tudományos Akadémia parkolójában álltak meg az autóikkal. Az autókat egész másnap reggelig itt meg lehetett csodálni, persze csak a kordonok túloldaláról. Természetesen a szerencsésebbek, akik rendelkeztek valamiféle VIP vagy PRESS belépővel, azok egész közelről megnézhették az autókat. Szerencsére nekem is volt ilyen belépőm (mind a kettő hehe), így egész délután az autók között mászkáltam, és persze fotóztam. Itt több, jobb járgányokat láthattam, mint a Luxusautó kiállításon... A Gumball 3000 képeim itt tekinthetők meg.

Biciklivásárlás külföldön

©   Haszprus   |   life
Test bike available for you try, contact Kudu Bikes for details and booking.

Így kell ezt. Bezzeg ha egy magyar boltnak megírod hogy egy neten megrendelt termékre tartják-e a 17/1999-es kormányrendelet szerinti nyolc napon belüli kötelező visszavételt, akkor azt a választ kapod, hogy ők nem kölcsönző és különben is húzzál máshova költeni a pénzed.